Gå till innehåll

Pinsetreff på Trandum 2008


Gäst Andreas.E

Rekommendera Poster

  • 2 weeks later...
Gäst Andreas.E

Lite uppdaterad information för dom som kommer på Pinse/Vårträffen på Trandum: Saxat från HMKF.no

 

---------------

Hei alle sammen.

 

 

 

Nå er det ca 1 mnd igjen til Pinsetreffet på Trandum.

 

Kjøretilatelsen er i orden!Jippi.

 

Det vil bli kiosk med salg av brus,pølser,kaffe,hamburgere.

 

 

 

Husk gyldig medlemskort for 2008.og ikke veldig modifiserte biler.

 

 

 

Husk også å reistrere dere i/ved kiosken når dere kommer.

 

Reg avgift 50 kr.

 

 

 

For styret Esten Antonsen.

----------------

 

Notera att du måste vara medlem i HMKF för att kunna deltaga på själva träffen i år. !!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MEDLEM  høhhhh..... da kommer jag utan fordonen...PDT_Armataz_02_13.gif

høstreffet 2007 var det 117 registrerade fordon.

skal bli skoy att se  hvor mage det blir i 2008 om man skal opprettholde medlems pliktPDT_Armataz_02_09.gif

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E
MEDLEM  høhhhh..... da kommer jag utan fordonen...PDT_Armataz_02_13.gif

høstreffet 2007 var det 117 registrerade fordon.

skal bli skoy att se  hvor mage det blir i 2008 om man skal opprettholde medlems pliktPDT_Armataz_02_09.gif

 

 

Det är flera orsaker till att man "bara" vill ha medlemmar som kör på träffarna. Flera av grunderna jag har läst' date=' tycker jag personligen är väldigt sunda. Men den förnuftigaste är:

 

[i']- Att bara låta medlemmar av HMKF köra på träffar, är ett led i att öka medlemsmassan i organisationen, och på det sättet stå starkare vid förhandlingsbordet mot myndigheterna.

 

[/i]Men... det är ju frivilligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Idag var jag på jobbet grytidigt Kl:05:50. Planen är att dra upp till Trandum efter jobb, och reka det norra området inför träffen. Även ett par andra områden skall hittas så att vi får lite "nya" friska spår att köra i. PDT_Armataz_02_39.gif

Andreas.E2008-04-25 12:18:56

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Gäst danneape

Det börjar närma sig,,, PDT_Armataz_02_44.gif

Besiktning i morron,, hoppas hoppas,, borde inte va nått men,,,

På fredag vid lunch bär det av, PDT_Armataz_02_02.gif

//Danne
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Då är även jag klar för Trandum. Kommer troligen sent på fredagskvällen... eller tidigt på lördagen. Beror lite på om barnvakten från Sverige (det vill säga min Mor) hinner upp i tid.

 

Nu är även min 11:a besiktad, eller Eu-kontroll som det heter här i Norge. Fick ett antal punkter som jag måste fixa innan slutet av maj, men inget allvarligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst danneape

Blankt papper på min tgb,,

Bara packningen kvar, det blir klart i kväll, förrutom mat å pilsner,, PDT_Armataz_02_02.gif

Åker troligen runt 12 i morron, ses där alla som kommer,PDT_Armataz_02_44.gif

//Danne
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

SUGEN PDT_Armataz_02_41.gif Men mitt i flytt, samanfogning av 2 mazdor till en felfri, och utan hundvakt, så lär jag bara önska alla som skall dit en riktigt trevlig helg PDT_Armataz_02_02.gif.

 

Sen vill jag se massor med foton och filmsnuttar från helgen PDT_Armataz_02_23.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst danneape
Härligt väder åxå' date=' det blir en sista koll på alla vätskor i bilen sen så drar jag iväg på lördag morgon.[/quote']

 

Bättre du hänger med redan på fredag förmiddag,, PDT_Armataz_02_02.gif

//Danne
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

En annan har ju inte haft tid till att packa, men det mesta ligger klart i 11:an.. Skall jobba lite på dagen. Så drar jag rundt 20-20:30 från Asker. Så ni ser mig på Trandum först halva vägen ut i 6-pack nr 2 PDT_Armataz_02_23.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PDT_Armataz_02_08.gif

 

Hedberg med Tatran ringde mig häromkvällen och undrade om jag skulle med. Tyvärr troligen inte sa jag för jag har ett engelskt par här i huset som skall hämta en Valp. När den engelska frun hörde att utdasset låg 300 meter in i skogen ville inte hon. "Då kan ju du och jag åka sa jag, sa jag till engelsmannen och fruarna umgås".  - "Not a good idea" - sa han.

Det får bli Bjurbäcken om fjorton dagar för min del och Trandum till hösten, ev Melle träffen i Tyskland sista veckan i august.PDT_Armataz_02_06.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...