Gå till innehåll

Snart hundra och nästan tretusen


Gäst Andreas.E

Rekommendera Poster

Gäst Andreas.E

Det är glädjande och se att så många önskar bli medlem hos oss. Vi närmar oss snart ett nytt rekord, och det är hundra medlemmar, men vi skall väl inte stoppa där smiley1.gif

 

Vidare att nämna är antal inlägg som också närmar sig ett stort tall. Nämligen hela tretusen. Kanon bra jobbat till alla er medlemmar smiley20.gif ni gör ett strålande arbete.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

Det är inget dåligt resultat med tanke på den korta tiden det här fina forumet har existerat. om vi fortsätter att hålla en god standard på inlägg och info, samt håller den fina och positiva andan uppe så borde det gå ganska fort smiley20.gif. jag har fått förfrågan om adressen i från nord norge då min morbror (onkel) har några kompisar som ville ha hjälp och info angående volvo felt, så det kan ge oss några ishavs vikingar som är intreserad av att bli medlem smiley4.gif det visar väll sej så småningom, keep up the good work smiley32.gif mvh Hasse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Post 3004 här nu!!!!!!!!!!!!!!!!!! smiley4.gif Jag får då önska alla en trevlig skål och särskilt de som skall intaga densamma i Bjurbäcken!!! smiley20.gifomega24v2006-11-23 19:32:00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...