Gå till innehåll

Lite bilder från helgen


Gäst lunden

Rekommendera Poster

Halloj alla tgb vänner

 

Här kommer det några bilder från lördagens äventyr med lite kompisar

 

Vi var ute på en liten sväng vilket vart ca 10 timmar. Det var 1st 13bil och 2st 11bilar plus 2 suzukisar och en Land rover

 

Jag själv e delägare i den 11an med frontbåge och vinch både fram och bak

 

 

 

 

Mvh Lasse Lunden
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Jäkligt mysiga bilder Lasse smiley32.gif tack för att du visar dom för oss. 13 bilen lyfter fint på hjulen neför berget smiley36.gif

 

 

 

Men du... hur gick det med 11:an som badar så att instrumentpanelen nästan är under vattnet ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det var inga problem, vart uppdragen av 13bilen.  Han hade motorn gick hela tiden.

 

Det ända som va var väl det att föraren var lite blöt om benen.....

 

Lasse
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt suveräna bilder, det är härligt å se hur en 6-hjuling skall navigeras i geggan/terrängen! Ja även bilderna på 11:orna tyder på att ni hade det riktigt trevligt!

 

 

 

// Klas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Vad det gäller bågen fram på min 11 så e den helt och hållet hemsnickrad, den e gjord för att skydda framrutan från grenar och som fäste för lampor och antenner.

 

Vad det gäller stålkvaliten så e det vanliga stålrör, vet inte vad det e för kvalite, dom e inte sömlösa som det ska vara i godkända burar....

 

Jag har sneglat lite på den C303 som volvo har kört paris-dakar med i början på 80 talet, den står på volvos museum i Göteborg..

 

Jag brukar använda bilen rätt mycket och den brukar få testa gränserna titt som tätt, då jag har använt den som tävlingsbil i Rindab offroad challenge....

 

Mvh Lasse Lunden

 
lunden2006-11-10 13:04:31
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...