Gå till innehåll

Urtrampningslager


Gäst Portalpalme

Rekommendera Poster

Gäst Portalpalme

Jag ringde Volvo lastvagnar i Borås för en prisuppgift på ett urtrampningslager till en c303.Han på reservdelar slår upp priset och det ligger på lite över 6500:-.Då höll jag på att svälja telefon.Efter ett tipps från Johan här på forumet så ringde jag veteranprodukter i Fristad.Dom har samma lager som Volvolastvagnar men till en Volvo164 då förstoss.Priset låg på 650 kr.Så man kan säja att det lönar sig att leta lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Bajon1

6500:- ???? Vilken fantasivärld lever Volvo i??

Och tack för tipset,Kristian.Ska byta urtrampningslager på min 11:a så småningom.Kanske lika bra att ta kopplingen samtidigt när man har det delat.Var hittar man koppling till 11:an?

 

(kolla din profil,Kristian.För du heter väl kristian,inte Kriatian)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

Namnet skall vara fixat nuPDT_Armataz_02_43.gif.Glömde en sak.Det har kommit ett utbytningslager det ser lite anorlunda ut.Dock samma Volvo nummer.Men för att vara på den säkra sidan skulle jag nog ta det gammla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Någon  202 ägare i borås köpte för i höstas mina sista kopplingsdelar till 202, han har extra lager eftersom jag inte villa ha udda grejer liggande och skräpa. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...