Gå till innehåll

Cruising i Ystad 10/5


Gäst Guests

Rekommendera Poster

Gäst Guests

NU är det dax att damma av bilarna för cruisingen i Ystad på lördag, själv kör jag en Dodge Wc 52 från 1943  PDT_Armataz_02_11.gif  så "den store" får bli hemma i år

 

Mvh Hasse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Guests

Cruisingen börjar vid 18 tiden men innan dess träffas man tydligen på ett sockerbruk i Ystad "klockan 15" , men jag kommer inte ihåg vad det heter  PDT_Armataz_02_06.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Bajon1

Skulle gärna kört dit,men var inne på akuten idag och plockade ut ett metallspån ur ögat (slipat utan skyddsglasögon igen),så att köra någonstans med 11:an idag är inte att rekommendera utan djupseende.PDT_Armataz_02_31.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

HEHE ja det är bra att ni visat upp skönheterna

Var själv med min buckliga repiga valp och körde lite på crusingen i Gävle i går kväll, fick några glada tillrop men var inte direkt kamrornas favorit PDT_Armataz_02_23.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Guests

Vi körde "våga vägra krom" stuket och det blev många garv över det  PDT_Armataz_02_07.gif  och det är kul när det kommer en massa folk och frågar om bilens historia och allt annat om den....har bilder på den men tycker det är klyddigt att lägga in dom här  PDT_Armataz_02_15.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Bajon1

Ja,det har ju gått innan,och jag ska bara slipa lite grann. Ja,det har man ju hört förrut.PDT_Armataz_02_10.gif

Verkar inte som det har blivit någon skada,då det är betydligt bättre idag.

Men solglasögon e ett måste om man ska ut,för ögat e lite känsligt för skarpt ljus ännu.

Och för att påminna alla andra:

ANVÄND SKYDDSGLASÖGON NÄR NI SKA SLIPA ELLER KAPA.

Det kvittar hur lite ni än ska köra.Det räcker med en litet spån,sen e det kört.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Karl XI

Kom till ystad igår vid 20:30 tiden

Vilken folk fest. Såg inte din bil Hasse.

men en lila förhöjd pv. Troligen med valp underede

och en massa annat trevligt.

 

Mvh Arnberg
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Guests

Vid 20,30 tiden stog jag och lagade en oljeläcka inne på preem, Pv´n såg jag med och gillade den skarpt men fick inte upp kameran fort nog, mycket ögongodis var där i både bilar och kvinnor PDT_Armataz_02_44.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Karl XI

Och farbro blå var och förstörde.

Var där bara för att kolla så vi ställde bilen på trottoaren vid

järnvägen stod lite andra bilar där med. Då kom farbro blå och hota

med p-böter på 800 kr .och stoppade bilar som börna

Känns ju som det kvittar en sådan dag.

Där var väl för lite bråk.

 

Mvh Arnberg
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Guests

Björnligan stog mitt emot bilprövningen och tog in alla som kom i vänstervarv, speciellt dom med folk på tak och i bagageutrymmen......fast en del kunde dom släppa på tycker jag med .....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...