Gå till innehåll

Terräng-träffar i Skåne


Gäst Bajon1

Rekommendera Poster

 c.a 36 hours to impact,

Skall bli så jävla häftigt. har snackat med t.root och jag sa att vi kommer att ta fältet med storm.

jag har fixat arméns låt så vi kan spela i min megafon med svenska flaggan i topp.( helt klart häftigt sa han).

Winter
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har fått tag på en som har ca 400 lösplugg till mauser PDT_Armataz_02_05.gif  han kommer upp till mlööeröd ocj lämnar över dom, han har även skänkt en kokvagn från militären till en förening som vi " hasse, bajon1, karl XI" har startat som heter Terrängbilens vänner och vänder sig till svenska militärens fordon PDT_Armataz_02_44.gif mer info kommer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gött mos boy´s   PDT_Armataz_02_44.gif   namn ändring kan vi diskutera i helgen, BTW: en b18 har jag om kollegan vill ha den, jag ska ju ha diesel i vappe PDT_Armataz_02_10.gif jag kan ju finurla lite med moroten så den blir kuligare att sätta turbon på PDT_Armataz_02_11.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst BigBadChevy

Ligger hemma på soffan och knaprar på pensilintabletter och kollar västern-film idag . Hoppas verkligen jag e frisk och på hugget imorgon .

Men e sak e säker och det e att jag ska med !, Winter o Therning har ju burit mig på bår förr och det skulle behövas PDT_Armataz_02_07.gif.

 

Mvh Sjunne
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst BigBadChevy

He he , ja Winter o Therning e friska gossar .

Känner mig rätt bra nu faktiskt, så bra att jag var förbi verkstan o byttade bromsband på valpen ikväll så jag slipper pumpa på bromsen imorgon.

 

Men det e klart att bli buren e ju inte heller helt fel, hmm kanske blir sjuk imorgon igenPDT_Armataz_02_01.gif.

 

Tyvärr blir vi en bil mindre från Landskrona imorgon ,polarn och Hans Dodge Wc var tyvärr tvungna att ställa in , men så går det ju när man inte åker Volvo PDT_Armataz_02_07.gif.

 

Mhv Sjunne
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst BigBadChevy

Jupp , då var möllerödsdagarna slut, tyckte det var en helt Ok tillställning, och jag e glad man åkte dit även om om man var lite allmänt trött o grinig.

 

Hoppas denna tråden lever vidare så man kan ha lite koll på vad som händer här nere PDT_Armataz_02_12.gif.

 

Mvh Sjunne

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Gäst BigBadChevy

Snart e det tid för SORK-träffar i Boarp igen PDT_Armataz_02_23.gif den första e Lördan 22/11 -08 den andra e Söndagen 14/12-08.

 

Ska själv försöka ta mig dit vid ett av tillfällena iallafall , räkanar med Herr Winter o Herr Therning??

 

Några fler som tänker åka dit ???

 

Mvh Sjunne
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte helt omöjligt att man tar en tur dit.

 

Ska du dit den 14/12 kan vi ju samköra?

Är du något ärende i Krst någon dag/kväll så kanske vi är i vårt garage och mekar.

Släng iväg ett SMS innan, är vi där så får du gärna komma in och snacka lite.

Skickar mitt nummer i PM.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Gäst BigBadChevy

Nu på Sö e det ju sork , Valpen har fått extraljus och ett par hekto till i laddtryckPDT_Armataz_02_03.gif. Har smitt till en bur på polarns Dodge WC . Så från Landskrona kommer nog .

Jag med Valpen , Therning med hans Valp , Blixt med Dodgen, Ronny med Kingcabb.

 

Några fler härifrån som kommer på Sö ?

 

Mvh Sjunne

Ps, kommer att sakna dig på Sö herr Winter PDT_Armataz_02_20.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...