Gå till innehåll

BJK klubbträff 17/5


Gäst robban.f

Rekommendera Poster

Gäst ErikC304

Blir tråkigt nog itne med den här gången heller. Men nästa torsdagskörning är jag gärna med på. Nån som ska ut i skojjen en veckodag? Jag måste till småland även de kommande helgerna, så hobbyaktiviteter av det här slaget får helt enkelt vänta lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste hem lite tidigare så jag tänkte hänga på låset' date=' vet någon när det startar?[/quote']

 

 

Körningen är från 0900 till 1700.

 

 

Mvh Rune M
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst monkysa

Terve boys!

 

jag kommer oxå ut! Är ganska så mycket säker på att min granne (portalpalme) kommer ut för det är han jag ska åka med PDT_Armataz_02_11.gif. (hoppas solen skiner på så en viss premiär blir kanon PDT_Armataz_02_03.gif.)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst robban.f
Terve boys!

 

jag kommer oxå ut! Är ganska så mycket säker på att min granne (portalpalme) kommer ut för det är han jag ska åka med PDT_Armataz_02_11.gif. (hoppas solen skiner på så en viss premiär blir kanon PDT_Armataz_02_03.gif.)

 

Har du äntligen skaffat dig en systemkamera ?

// Robban
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

ÄNTLIGEN BILEN FÄRDIG.Har mekat hela veckan.Men nu är det färdigt.Har bytt motor det visade sig ta en stund.Div saker passar inte om man byter till en civilare.

 

Vi ses på lördag mvh palme
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst robban.f
ÄNTLIGEN BILEN FÄRDIG.Har mekat hela veckan.Men nu är det färdigt.Har bytt motor det visade sig ta en stund.Div saker passar inte om man byter till en civilare.

 

Vi ses på lördag mvh palme

 

Gött att höra att TGB´n är rullande igen.

Ser fram emot en kanondag i skogen !!!

 

// Robban
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst monkysa
Terve boys!

 

jag kommer oxå ut! Är ganska så mycket säker på att min granne (portalpalme) kommer ut för det är han jag ska åka med PDT_Armataz_02_11.gif. (hoppas solen skiner på så en viss premiär blir kanon PDT_Armataz_02_03.gif.)

 

Har du äntligen skaffat dig en systemkamera ?

// Robban

 

hur kunde du gissa att det var ny kamera??PDT_Armataz_02_12.gif

 

en ny kamera ja! fast inte en systemkamera (Olympus Mju 1030) utan en digitalkamera som är vattentät till 10 m (dock inte jag), det går att tappa den från typ 2 meter (enligt nått test de har gjort) och lite bra saker! 10.1 Megapixel testade/lärde mej den idag och det tar bättre bilder i jämförelse med den gamla! bilderna är inte lika gryniga och skärpan ljuset mm= ME LIKE!!!!

 

//glad "liten" unge
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst robban.f
Terve boys!

 

jag kommer oxå ut! Är ganska så mycket säker på att min granne (portalpalme) kommer ut för det är han jag ska åka med PDT_Armataz_02_11.gif. (hoppas solen skiner på så en viss premiär blir kanon PDT_Armataz_02_03.gif.)

 

Har du äntligen skaffat dig en systemkamera ?

// Robban

 

hur kunde du gissa att det var ny kamera??PDT_Armataz_02_12.gif

 

en ny kamera ja! fast inte en systemkamera (Olympus Mju 1030) utan en digitalkamera som är vattentät till 10 m (dock inte jag)' date=' det går att tappa den från typ 2 meter (enligt nått test de har gjort) och lite bra saker! 10.1 Megapixel testade/lärde mej den idag och det tar bättre bilder i jämförelse med den gamla! bilderna är inte lika gryniga och skärpan ljuset mm= ME LIKE!!!!

 

//glad "liten" unge
[/quote']

 

Det var inte så svårt att gissa att det rörde sig om en ny kamera PDT_Armataz_02_07.gif

Vet ju att du gillar att plåta. Hoppas på ännu bättre bilder från dig nu.

Kolla in min sida så ser du vad jag fotade igår.... flera miljoner som lekte av sig.

 

Syns i morgon !!!

// Robban
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...