Gå till innehåll

Vad lyssnar du på just nu?


Gäst Chrille

Rekommendera Poster

Gäst Medicinmannen

Marti Brom and the Barnshakers (RockabillyPDT_Armataz_02_43.gif)

 

En amerikansk tjej som sjunger kanonbra och ett finskt Rockabillygäng som kompar. De var på A-Bombers Old Style Weekend i Backamo i början av augusti.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst FormerMazda
Rick dees & his cast of idiots - disco duck

 

PDT_Armataz_02_07.gif

 

 

Det var som.... Den har jag inte hört sen -75 nån gång. Den var så dålig att den var bra. PDT_Armataz_02_11.gif

 

Ja det är med nån typ av hatkärlek som jag lyssnar på den. Elina hatar den mest. Kul o retas också. PDT_Armataz_02_11.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som gillar elgitarr, kolla in den här killen! PDT_Armataz_02_28.gif

 

[tube]
[/tube]

 

- Nästan 49 miljoner har lyssnat/kikat på klippet!

 

Mvh /Lasse

 

EDIT! PDT_Armataz_02_40.gif

 

Blev så förtjust i låten, så jag har gjort om den till MP3, drygt 3 minuter lång.

Vill någon tanka hem den, finns den här: Twofun <-- Högerklicka och välj "Spara mål som".

Låten är på 2,92 MB. (Det är lite knaster i början, men det är det på originalet också).

 
Lasse2008-09-11 21:52:14
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Tommy Westman

Var ut och startade upp Volvo 375: an i söndags..... D 47 motorn på tomgång kan man lyssna länge på. Och märkligt nog så luktar den rätt också, precis som man minns att lastbilar och bussar luktade på 60- talet när man var liten.PDT_Armataz_02_34.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Gäst Andreas.E

För att starta en ganska trött onsdag har jag varit igenom följande

 

[TUBE]JVbFrl9wLBA[/TUBE]

 

och sedan lite

 

[TUBE]kwb5G5rcDqs[/TUBE]

 

Inte specielt mycket sång... men ger mig nog puls till att överleva fram till kl 12

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst FormerMazda

En internetradiokanal som bara spelar lööööövsongs! PDT_Armataz_02_12.gif

 

Självklart så kommer det ju lite barry och scorpions emellanåt, men det mesta tycker jag inte är så mycket lovesongs, mest bara bra!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

morrongänget.jpg

 

En kort förklaring: Morrongänget är namnet på Mix Megapols (tidigare Radio City) lokala morgonsändningar över Göteborg och Malmö.

 

Luringen är namnet på de busringningar Morrongänget ringer efter att ha fått tips av lyssnare/tittare. Det bästa från Luringen har även givits ut på CD: Best of Luringen, och här kommer den Bästa (mitt tycke)...

 

 

- Stackars kille, han är ju helt knäckt... PDT_Armataz_02_16.gif

 

PDT_Armataz_02_07.gif /Lasse

 

P.S. Efter 15 år i eten finns inte Morrongänget kvar, i sommar kastade originalgänget in handduken! D.S.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Karl XI
morrongänget.jpg

 

En kort förklaring: Morrongänget är namnet på Mix Megapols (tidigare Radio City) lokala morgonsändningar över Göteborg och Malmö.

 

Luringen är namnet på de busringningar Morrongänget ringer efter att ha fått tips av lyssnare/tittare. Det bästa från Luringen har även givits ut på CD: Best of Luringen' date=' och här kommer den Bästa (mitt tycke)...

 

 

- Stackars kille, han är ju helt knäckt... PDT_Armataz_02_16.gif

 

PDT_Armataz_02_07.gif /Lasse

 

P.S. Efter 15 år i eten finns inte Morrongänget kvar, i sommar kastade originalgänget in handduken! D.S.

 

Fy  Fan Stackars J#vel

 

He he

 

Nvh Arnberg
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...