Gå till innehåll

Team mixab


Gäst bönngas

Rekommendera Poster

Gäst bönngas

Teammixab bjuder in till körning!!

Lördagen den 2/12 är det dax för körning här på västkusten i Tossene igen!!

Körområdet ligger cirka fem mil norr om Uddevalla.

Samling hos Jan 09:30

Alla med något 4x4 upp till 3.5 ton är välkomna!!

Ta med korv, bröd och gott humör!!

Startavgift: 100 kr per bil

 

Vid frågor ring Martin Andersson -0707463863

Mvh Team Mixab

bönngas2006-11-18 20:09:28
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Det kan vara många orsaker till att man önskar eller måste ta ut en startavgift för en träff.

 

Att ta en träffavgift är ganska normalt i samtliga nordiska länder och för många klubbar

är det grundlaget för att få butiken/klubben till att gå rundt ekonomiskt. Man får heller

inte glömma att det ligger mycket arbete med att sy något sådant samman, och det bör enligt

mig rimligen kompenseras. Det kan också vara behov att betala en mindre summa för att man

få â€låna†ett körområde från markägaren. Specielt i dessa tider där antal körområden kraftig

minskas, och där vi är väldigt avhängiga av välvilliga markägare som lånar ut sin mark till

våran hobby.

 

 

Andreas.E2006-11-20 10:45:31

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Japp, hundra spänn är inget att bråka om! Jag hade gärna kommit, men det är lite annat på g då.

 

Jag har förstått att Trond anordnar terrängkörningsträffar gratis och det kan jag säga är med stor HEDER!!!smiley31.gifsmiley32.gif Inte många som skulle göra så. Men de som har kostnader, eller kanske inte har råd att lägga ut för sitt eget engagemang betalar jag gärna kompensation för den tid jag har roligt.
omega24v2006-11-20 16:40:04
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En hundring.... ÖÖ va e de idag. Tycker att några hundringar för att få köra en hel dag e ett bra pris. Tycker ni de e dyr å gå på pubben å betala en hundring me lr? Bara för att få kunna sitta å ta några bärs? De e ju som sagt innan att markägaren brukar få en "slant" för att man får va å leka en stund. Å de e de värt tycker jag. Men pubben har jag ingen förståelse för. Om de inte är någon typ av uppträdande. Då kan jag tänka mej å lägga en liten slant. smiley16.gif

 

Köra i teräng e roligt å de kostar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...