Gå till innehåll

Sugga till salu!


Gäst TommyS

Rekommendera Poster

11:an gick för ca 29.000+moms har jag för mig...  13 gick för -hör å häpna!- 17.000 +moms!

 

Bägge var skitfina,  spräckt vindruta på 13, de påstod att motorn gick bra men knackade, 11:an var det lite plock med dörrlås som inte fungerade...

 

/Thommy

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ROADKILL

Har för första gången impulsköpt en militär hjulgrävare. Kunde inte motstå färgen och de 300 timmarna på mätaren. Nu skall det bli många hål i trädgården!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ROADKILL

Det vart den med trasig framaxel. Men det ser ut som om det är lufttryck som saknas.

Finns inget tryck alls i maskinen för närvarande. Det fanns det när maskinen ställdes på plats.

Har läst mig till att tryckslangar och kopplingar är ofta i dåligt skick på dessa.

Den med trasig svängkrans gick för 10000:- plus m. Min kostade 25000:- plus m.

 

Ett tips för er som inte hittat dit:

Hittade utförlig bla. instruktionsbok på Svenska idag till maskinen. Finns grymt mycket att ladda hem gratis ifrån sidan: www.maskinisten.net till mängder av olika entreprenad maskiner och traktorer.

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...