Gå till innehåll

hej alla och bakruta till sugga


Gäst eventdriver

Rekommendera Poster

Gäst eventdriver

tjena grabbar smiley1.gif.. hoppas att  ni har haft en skön helg .. smiley1.gif det är så att jag har en volvo sugga som jag kör runt på olika events riket runt.. nu är det  så  att nån full kastrull tyckte att det skulle vara as roligt och ballt att slänga en vinflaska genom min högrabakruta.. smiley5.gif  finns det någon här som skulle kunna hjälpa mig med reservdelar ? eller har ni nått annat ni skulle rekomendera.. kan jag åka förbi en vanlig glasmästare och de kan fixa det?

 

med vänliga hälsningar..smiley1.gif

 

event driver zaki da paki 20061120_094656_Copy_of_sthlm_0.jpg 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Det var det värsta.... Hmmmm

 

Måste man ta det genom en glasmästare blir det ju gärna dyrt sedan detta inte är hyllvara, får hoppas att det kommer några goda tips om det går att få tag på begagnat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DEFENDER

Tjena. vilka idioter de finns skulle va kul att få tag på en sån person som gör en sån grej.kolla med terrängaxel göteborg han kanske har en orginal ruta. Men hör även med lokala glas mästarn dom hjälper dig tror jag mvh defender Föresten  är den  till salu smiley9.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...
Gäst TMT's

jag hade åkt till en glasmästare, rutorna är helt raka och rätt enkla att skära ut,

 

absolut bäst är om du har en mall åt honom, det måste du nog ha i vilket fall.

 

och då behöver du en igentligen hel ruta och skära ut en papp skiva eller dyl som du kan spara som mall...

 

ev om du inte löst de kanske jag kan hjälpa dig har ett gäng suggor som står utan större användning just nu som jag kan låna en ruta ifrån för att bygga en mall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst niklas

Så går det när man kör in bilen på en festivalcamping PDT_Armataz_02_02.gif eller det kanske inte va där...

 

Mycket skönt bil som sagt! Såg den en bit bort på campingen med full volym i högtalarna å folk som dansade på motorhuven! PDT_Armataz_02_07.gif

 

I morrn åker jag, polarna å min TGB11 till Arvikafestivalen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst eventdriver

tjena man

 

sorry för det sena svaret. Tyvärr är den i finland och jobbar heltid..:D

 

de fick bilen nu när vi fick suggan som eventbil..:)

 

ha det bra man

 

och hoppas att du  har en sweeeat sommar

 

 

peacePDT_Armataz_02_07.gif

 

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst eventdriver

Hej

 

att det har tagit sån långtid att svara

 

ja man önskar att folk kunde hitta på vettigare saker att göra

 

mvh/

 

zaki
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst eventdriver

tack så himla mycket ..:D

 

det låter fint fint..:) nu har min lilla sido ruta (höger) försvunnit med tror du att du skulle kunna göra en mall på den med?

 

 

med vänliga hälsningar

 

 

eventdriver
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...