Gå till innehåll

Jag såg en 912


Gäst mattias

Rekommendera Poster

Gäst mattias

Jag körde genom värmlands nysäter igår och vad ser jag där som sticker fram om inte en 912 med hyttt där bak.

Bilen står bakom gamla affären (eller om det var huset intill),jag hade inte kameran med men det satt nummerskylt på av den gamla typen.Nummret började med A, bilen såg ok ut.

Är det någon här som känner igen sig?

Min sambo suckade "åh vad du ser allt som är grönt" när jag hoppade ur bilen för att titta.PDT_Armataz_02_11.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, visst är det härligt att sikta äldre gröna rariteter! Min sambo har åxå konstaterat att "konstigt vad du lyckas se alla dessa gröna konsiga fordon jämt". Skönt att denna vana kan iakttas hos fler...

 

 

 

Det har till och med gått så långt att mina kompisar (OBS det är icke terrängbilskompisarna...) numera sms-ar mig när DOM ser en grön bil!!! Plats, typ, tidpunkt, antal hjul mm rapporteras alltid numer....

 

 

 

// KlasKlas_B2008-10-02 09:09:39

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

Japp medlem jag också PDT_Armataz_02_23.gif

Lika här med kärleken hon funderar på hur jag hinner mad att se alla fordon, och då är det inte bara gröna kollar även efter traktoren  och olika enteprenad maskiner,

såg du tjejjen där brukar frågan vara, nä men det står en gammal lastbil eller liknade bakom gården där blir svaret, och en huvud ruskning kommer omgående från henne PDT_Armataz_02_38.gif

 

Då är det fint att åka i valpen så man sitter högt upp PDT_Armataz_02_02.gif

 

H.Hansen2008-10-02 12:28:50

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 10 months later...
Gäst furirjönsson

Jag såg en 912... i en deckare med Helen Mirren! Den var FN målad och åkte runt med brittiska FN soldater i nåt som skulle vara forna Jugoslavien!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...