Gå till innehåll

Vetilspel


Gäst ErikC304

Rekommendera Poster

Gäst H.Hansen

Ventilspelet på B18 och B20 skall ligga så att ett bladmått på 0,40 mm går lätt in och ett bladmått på 0,45 mm ej skal gå in, likvärdigt med varm och kall motor och samma mått på in och utlopp, men hur det ligger till med B30 vet jag ej men jag tror det kan vara det samma smiley24.gif , men för säkerhetskull kolla med några fler för jag är bara säker på B18 och B20, så jag inte lurar dej att ställa dom fel mvh Hasse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304
Ventilspelet på B18 och B20 skall ligga så att ett bladmått på 0' date='40 mm går lätt in och ett bladmått på 0,45 mm ej skal gå in, likvärdigt med varm och kall motor och samma mått på in och utlopp, men hur det ligger till med B30 vet jag ej men jag tror det kan vara det samma [img']http://www.terrangbil.net/_forum/smileys/smiley24.gif[/img] , men för säkerhetskull kolla med några fler för jag är bara säker på B18 och B20, så jag inte lurar dej att ställa dom fel mvh Hasse

 

Du har rätt Hasse! Jag är inte van vid försvarsmaktens detaljerade användarhandledningar, så det föll mig inte in att titta i instruktionsboken först. jag råkade se den i bokhyllan och slet fram den för att ha kikat efter i den "för säkerhets skull". Där stod det så klart... Och det är precis samma som du skrev för B18 och B20. smiley20.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...