Gå till innehåll

303 i snö


Gäst Bertil

Rekommendera Poster

Jag dreglar' date='på vädret nyss så lovade dom upp till 2dm snö i värmland under torsdag ,fredag.

[/quote'] FUSK!!! Varför får inte vi nån snö här i skåne????
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Mr_Smurf
Jag dreglar' date='på vädret nyss så lovade dom upp till 2dm snö i värmland under torsdag ,fredag.

[/quote'] FUSK!!! Varför får inte vi nån snö här i skåne????

 

Finns stora å billiga hus i norrlands inland. Bara å flytta PDT_Armataz_02_11.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FUSK!!! Varför får inte vi nån snö här i skåne????

 

Ni får ju annat roligt' date=' så som översvämningar som ni kan åka omkring och vada i. [img']http://forum.terrangbil.net/smileys/PDT_Armataz_02_05.gif[/img]
Ja,de har vi ju......PDT_Armataz_02_11.gif

 

insjö01.JPG

 

insjö02.JPG

 

insjö03.JPG

Tjena.. Var är det någonstans du är å kör där?, Jag å brosan är lite kör sugna nu å där ser trevligt ut ju PDT_Armataz_02_03.gif

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan tyvärr inte avslöja var det är....markägaren vill inte ha en massa folk som kör omkring där....han sa att det räcker att jag kör där' date='inte fler.Tyvärr [img']http://forum.terrangbil.net/smileys/PDT_Armataz_02_06.gif[/img]

 

A tusan där ser man ser ju schysst ut där e det stort? .. Men om du vill ha sällskap någon gång kan du ju Pm:aPDT_Armataz_02_05.gif

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Tommy Westman

Hej Bertil S, jag har hört om din bil den går väl nästan på vatten med dom där sulorna PDT_Armataz_02_02.gif. Kul att se att nån håller terrängbilarna vid liv i kära gamla Sveg, ni var ju ett hyfsat stort gäng för 10 - 15 år sedan. Är det bara Du kvar still going strong ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...