Gå till innehåll

Annandagsträffen 26/12-08 Borås Jeepklubb


Gäst berntroger

Rekommendera Poster

Gäst berntroger

Annandagsträffen 2008

Borås Jeepklubb önskar Välkommen till Annandagsträffen.

Skaka ner Julmaten och kom ut i friska luften.

Har vi bara vädret med oss den närmsta tiden genomförs traditionsenligt Annandagträffen som vanligt.

Vi kommer att informera via vår hemsida.

www.borasjeepklubb.se

Ordf. Roger Karlsson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

Torrt var det.

Jag vill ha snö! för det är så himla kul att få montera kedjorna. Not. Men körningen blir ju roligare i allafall.

Mer snö till folket.

Vi ses i skogen Palme
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Gäst Fredrik L

Haha jo jag har önskat mig en pto winch och servo, får väl se om det sitter något sådant på bilen när tomten varit här.

Fast det är ju inte så troligt PDT_Armataz_02_06.gif den där tomten har fått för sig att jag behöver nya sockar och kallingar varje år.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

Hm jag skall 42 mil norrut samma dag, blir lite mycket bilkörning om jag skall ner till Borås först, 80 mil + körning och en tid att passa i Sandviken går inte riktigt i hop. specielt om jag skall åka valp ner till Borås och vända PDT_Armataz_02_38.gif. Inte ens en tur till Hallsbergs Tomtejakt hinner jag med PDT_Armataz_02_21.gif

Men ni får ha det så trevligt alla som skall ut med bilarna PDT_Armataz_02_02.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst robban.f

Klart att man kommer på annadagsträffen - året höjdpunkt. PDT_Armataz_02_11.gif

Får se om jag kör sönder V8:an eller om jag fotar. Lutar mest åt fotografering tror jag.

Hoppas bara den sura förkylningen går över. Inte kul att vara sjuk nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer om det blir sol och snö, massa snö. Om inte, så kommer jag ändå PDT_Armataz_02_01.gif. Jag gjorde nog årets sista dundertabbe häromdagen... "hmm, kängor smutsiga... hmm tvätta..." "hmm.. smutsiga utanpå och innanpå..." "hmm fylla sko med vatten..." "hmmm... inget vatten läcker ut??!?!?!?PDT_Armataz_02_14.gif" efter ett antal försök att få ut vattnet genom att pressa ut det så stog det så fint på ett metallmärke "-Goretex..." Det var i torsdags... dom är inte torra än... Men oj så rena dom är PDT_Armataz_02_12.gif 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...