Gå till innehåll

volvo felt 67


Gäst Magadog

Rekommendera Poster

Gäst Magadog

hei

lurte på om noen her har øvre del av fram dører til volvo felt ? eventuelt hele dører eller en hel glass fiber topp ?

takk for spennende og bra forum

 

 

 

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Magadog

hei ja men da kjøper jeg dem =) kan du sjekke hvor mye det koster i frakt til kroer veien 42 , 1430 ås , Norge . Du har ikke også liggenede komplett glassfiber topp til samme bil ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

Ja men de påstog att de bara kör innom sverige, trots att jag sa att jag hört annat, kanske dom inte ville hålla på och krongla för mej smiley24.gif. men det kan bero på alla svordommar som dom fick hörasmiley24.gif , och mitt temprament när dom ej ville hjälpa till på något sätt smiley13.gif. men om vi försöker så borde vi hunna lösa problemet om vi hjäps åt smiley1.gif mvh hasse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe ja det skal ikke være lett alltid , hvor langt inn/opp i sverige holder du til da ?

har du foresten bakdør også ? ja det skal ve gå ann å få fraktet det . har vært borti før å måtte hente noe på tog stajsonen i strømstad som kom fra langt nedi sverige , så muligheten er jo å sende det til en tog stasjon og jeg plukke det opp der =)

skal ut å se på en volvo sugge jeg nå , kanskje det blir en ny bil i samlingen hehe

ha en flott dag videre
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

Ja det låter som en lösning Danne, om det funkar för dej för jag bor ju 25 mil ovanför stockholm 4 mil från kusten, och ja jag råkar ha en bak lucka till övers men den saknar reservhjuls fästet, det har någon tagit bort och svetsat fast ordentligt på insidan av flak sidan ? har funderat över detta men inte kommit på någon bra ide om varför, det ser bara konstigt ut, så jag vet ej om du är intreserad av den då, jag får problem om jag skall föröka slipa bort den hel, då det fins risk att jag kapar i plåten på flak sidan och det vill jag inte, jag kan kapa bort den men då lär jag lämna flat sidan som bultarna suttit i för att klara flak sidan oskadd då dom svetsat ordentligt. kolla om du kan ta dej till karlstad så skickar jag grejjorna till Danne, mvh Hasse smiley20.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hei igjen søta bror =)

det hørtes ut som en meget bra plan . hvor mye tenkte du for den bak døren sammen med de to side dørene da ? jeg kan gjerne ta meg en tur til karlstad , kombinere med litt tobakk og øl så blir det joe en billig tur =)

mvh

 

THOR
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...