Gå till innehåll

The war and peaceshow


Gäst danneape

Rekommendera Poster

Gäst danneape

Är det någon på vårt eminenta forum som ska dit?

 

 

Kunde vara kul om vi kunde ses där nå´n stans så man får se alla alias i,r,l så att säga,

Troligen så åker vi minst 4 stycken från karlstad i en 11bil med 20tält å glatt humör! PDT_Armataz_02_03.gif

//Danne
Andreas.E2009-03-31 15:55:41
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Medicinmannen

Jag! (Och min dam Susanne).

 

Förhoppningsvis i min Sjtptgb 1314A - om det går att lösa ekomnomiskt med färja - annars får det bli privatbil och tält :-)

 

Hur åker ni dit med er 11:a?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Resvägen till Beltring från Sverige går med färja Esbjerg - Harwich. Sedan kan man välja Gbg - Fredrikshamn, Varberg - Grenå eller över Öresund om man bor i Skåne. Färja från Sverige till England lades ner för flera år sedan och i höstas lades också färjeförbindelsen från Norge till England ner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst danneape

Vi åker nog ner genom danmark,,

En kompis hörde efter om fraktbåt direkt från göteborg till england,,

kostade 7 papp mer än att åka genom danmark,

//Danne
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Jag kommer att ta mig dit. Men inte med 11:an, det blir aaaaaaallllltttt för dyrt. Så jag flyger från Torp till Stansted och sedan tåg resten av vägen. Tar med mig lätt_vikts_tält som får duga denna gången.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst danneape

Eftersom vi har ett 20tält så kan du nog få låna ett hörn i det Andreas,,

Vi ska nog åka ner flera dagar innan showen börjar för att inspektera sevärdheterna omkring

åsså,, som London t,e,x  åsså skulle det finnas ett pansarmuseum på vägen dit som är värd ett besök,

//Danne
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Gäst danneape

Nemas problemas,, PDT_Armataz_02_44.gif

Vi åker från danmark den 17e kl 18,45 tror jag det var,, kostade 2papp till att åka på helgen,, PDT_Armataz_02_04.gif

så vi e på plats tidigt, PDT_Armataz_02_40.gif

//Danne

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst danneape

Hur många personer och framför allt tält kommer ni med?

Man behöver muta in campingplatser för att få plats,PDT_Armataz_02_01.gif

Det kan bli trångt om man kommer när träffen redan börjat,, det är även därför vi åker ner tidigt,

//Danne

 

Edit: vi ska även försöka få upp en flagga med värmlandsörnen o en svensk flagga på tältet,

så vi syns PDT_Armataz_02_02.gif

 

danneape2009-03-31 17:13:54

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Medicinmannen

Gott! Då kommer jag och besöker er! Vi skall dock köra Landrover Defender genom Europa och ta Norfolk Ferries färjan till Dover. Vi tältar i "Public Campingområdet" och kommer dit på söndag 19/7. Åker hem måndag 27/7.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
Gäst H.Hansen

AVIS NNNNNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHÄÄÄÄÄÄÄÄ PDT_Armataz_02_33.gif

 

Ha det så jäkla kul och kom i håg att fota i massor så vi andra får se alla göttigheter PDT_Armataz_02_43.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Karl XI

Håller med dig Hansen.

 

Va vore en resa till Beltring? Tråkig och trist och alldeles alldeles Underbar.

 

Ha en trevlig resa.

 

Mvh Arnberg
Karl XI2009-07-16 18:47:54
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst danneape
Ca 7 timmar till avfärd från värmland' date='' date=' [img'']http://forum.terrangbil.net/smileys/PDT_Armataz_02_44.gif[/img]

Allt utom den personliga packningen klar,

//Danne

 

GÖTT PDT_Armataz_02_02.gifPDT_Armataz_02_02.gif

 

Jag kommer med flyg den 22/7 och sedan med tåget ner till BeltringPDT_Armataz_02_03.gif

 

 

Kör det ihop sig så e de bara att plinga så kanske vi kan komma till stationen å hämta,, det är några km att gå tror jag, PDT_Armataz_02_02.gif

//Danne
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
PDT_Armataz_02_11.gif Hej Danneape mfl. Har ni kommit hem från Beltring? Isåfall vill vi ha ett reportage! Ligger ni kanske i startgroparna och förbereder er för Höytorp fort treffen i Norge 7 - 9 aug. ? 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E
PDT_Armataz_02_11.gif Hej Danneape mfl. Har ni kommit hem från Beltring? Isåfall vill vi ha ett reportage! Ligger ni kanske i startgroparna och förbereder er för Höytorp fort treffen i Norge 7 - 9 aug. ? 

 

Danne har lagt ut massa bilder i denna tråden: http://forum.terrangbil.net/forum_posts.asp?TID=4903&PID=56825#56825 Inom den närmsta tiden så skall jag skriva ett långt reportage och publisera alla bilder som jag tog. Men för den tiden stundar Höytorp treffen PDT_Armataz_02_02.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...