Gå till innehåll

Saipat Mudders


Gäst Kjelle69

Rekommendera Poster

Gäst Kjelle69

Gudars bananer, suttit i två timmar ute i vintermörkret och skurit mönster med tunn rondellskiva i BFG 33" Muddersarna. Det blev bra mycket bättre grepp i dom efter denna operation. Rena isräjsern :-)

 

(Wranglerns mudders)
Kjelle692009-01-25 02:21:28
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

Håll oss gärna uppdaterad om hur däcken slits.

Funderade nämligen mycket på att göra det samma på mina gamla däck , men vart varnad för att däcken skulle slitas väldigt fort, så det blev ingen saipning för mej

Att greppet blev väldigt mycket bättre är ju ingen nackdel, Kul att det är någon som provar och delar med sej av erfarenheterna PDT_Armataz_02_02.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Kjelle69

Jag har svårt att tänka mig att däcken skulle slitas speciellt mycket snabbare, det är fortfarande en sjuhelsikes massa gummi som bilen vilar på. Men vi får väl se.

Dessa däck är dessutom redan mycket använda, jag måste ha kört 4000 mil med dom, hade dom till våran gamla wrangler också,  och dom var begagnade då jag köpte dom. Bra grejjer :-)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...