Gå till innehåll

Annandagsträffen i Borås


Gäst TG1111

Rekommendera Poster

2006-12-26

Annandagsträffen i Borås

Har du ätit för mycket julmat? Kanske fått en bra julklapp..

Då kan det vara skönt att komma ut i skogen en stund.

Och vi hoppas naturligtvis på SNÖ!

Pepparkakor till de 100 första fordonen. MUMS!!

Annandagsträffen arrangeras naturligtvis den 26/12.

Info: Roger Karlsson. Tel 0706-329 629

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Jag kommer också. DENNA GÅNG MED 13-BIL! Endast eget dödsfall kan hindra mig... smiley20.gif Höger stol tills vidare reserverad för den kvarvarande tredjedelen av ADMIN som ännu inte yttrat sig i denna tråd, nämmeligen Daniel. Det här ska bli skoj!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas man äntligen ska få se denna beryktade och omtalade 13-bil "in action", hoppas man kan få se ett försök i lerhålet vid surhålen borta vid ängen, sp man kan jämföra med vad 11-bilarna klarar av.......

 

//jocke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Undrar vad man dragit igång för rykten egentligen... smiley9.gif Jag är nog en av de lugnare förarna bakom ratten på de här bilarna, så du blir måhända besviken. De djupare ställena överlåter jag med varm hand åt andra att forcera, medan jag hellre ägnar mig åt klättring, sten-kryssning och manövrering. Men det finns ju andra, vilka jag bevittnat i sällskap av de flesta Volvo-iter i grusgropen för två veckor sen. Den grabben verkar inte pruta på bränsle- och luftflöde i sin sexhjuling... Bildbevis från några träffar i sommar talar för u-båts-fasoner i leran... smiley36.gif Men du vet väl vem jag menar?

 

Hoppas i alla fall det dyker upp riktigt många härifrån. Går allt som det ska, så har vi en "Terrängbil.net-aktivitet" på gång också, mer om den när vi närmar oss D-dagen.
omega24v2006-12-12 23:04:40
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Daniel.L
 Höger stol tills vidare reserverad för den kvarvarande tredjedelen av ADMIN som ännu inte yttrat sig i denna tråd' date=' nämmeligen Daniel. Det här ska bli skoj![/quote']

 

ja ni kan räkma in mig medsmiley20.gif smiley1.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas man äntligen ska få se denna beryktade och omtalade 13-bil "in action"' date=' hoppas man kan få se ett försök i lerhålet vid surhålen borta vid ängen, sp man kan jämföra med vad 11-bilarna klarar av.......

 

//jocke

[/quote']

 

Se nu till att hetsa Omega riktigt ordentligt så han blöter ner den där bilen, det ÄR väldigt vacker med en 6hjuling som kört fast, speciellt i den stunden då en 11a bogserar bort dom smiley2.gifsmiley36.gif

 

/Chrille
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nyte winschen nu också, så kan kan rycka lite i kärran om han går ner sig. Ska framför allt(hoppas jag iallafall) lyckas dra loss mig själv. Så Robban slipper agera taxi igen pga av mina fastkörningar.

 

//jocke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

hej på er kommer från kungälv. hoppas det blir nån form av  samling som förra gången .det vore kul vi kanske blir flera denna gången.det såg häftigt ut med alla 11or på rad. det kan bli fler hoppas vi på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Jockum! Vi är fler som kan köra dig dit du vill när du kört fast, så det är inget problem. smiley36.gif Skojar bara. Hördu, haru lust att medbringa "Skylt-verket" och uppföra detsamma på infarten såsom sist?

 

Vi har för avsikt såsom tidigare aviserat att ha en Terrängbil.net-aktivitet, men på grund av att vi inte haft tid över att ordna nåt med det, kommer det bli mer improviserat än tänkt. Men jag tror inte att aktiviteten förlorar nåt på det.

 

Jag ser fram mot den här träffen! Som jag tidigare proklamerat några gånger så:

 

KLIAR DET I OFFROAD-NERVEN!!! smiley4.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart jag kommer. De är ju det sista "doppet" för i år. Kommer med ett gäng från klubben (Kättilstorparna). Det ska bli nya bromsar på vagnen i morgon hoppas jag, För dom andra va SLUT. Är de sagt någon tid för att träffas i gropen? Typ vid 12-13 tiden? Ha en GOD JUL på er. smiley20.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag nästan redo för träffen. Håller i skrivandets stund på att montera mina däck, samt så ska också winschen på idag. Bromsarna skall också luftas då detta inte blev 100 procentigt sist. Så jag är i praktiken också redo för lite lersprättande. Erik, hur ska de vara med skylten? Ska den upp eller?

 

//jocke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304
Jockum! Hördu' date=' haru lust att medbringa "Skylt-verket" och uppföra detsamma på infarten såsom sist?

 
[/quote']

 

Japp! Så haru ork att knoga upp härket på flaket och av igen vid Bråt, så är det kalas!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Jag vill suga i mig amosfären ordentligt, så jag lär vara där före dig Jocke. smiley4.gif Vi kan säkert ta skyltkonstruktonen i varsin ände, så slipper du knäcka dig. smiley20.gif Frågan är om min medpassgerare råkar ha plats i sin personbil under tiden vi far omkring inne på området? Jag har några väskor med mig och de har tillbringat resan fastspända i passagerarsätet medelst säkerhetsbälte. Limpa, kan vi stoppa dem i skuffen på din bil? Annars får du finna dig i att medåka OVANPÅ väskorna, vilket kan bli något obekvämt... smiley36.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...