Gå till innehåll

Annandagsträffen i Borås


Gäst TG1111

Rekommendera Poster

Du kan nog husera sakerna i våran lastbil vi kommer med. Det är en stor gul brun kapellare som de står Pellviks på. Tror vi dyker upp vid 8 tiden hoppas jag.

 

 

 

Man e ju sugen på pepparkakor som e utlåvat. Till dom som e tidiga. smiley1.gifputte2006-12-25 01:02:54

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

OK, jag ställer dem i limpas bil. Det blir bra vid ingången där Jocke, men jag har inte hört med arrangörerna än om de tycker det är en bra ide, så vi får vara beredda på att plocka bort den igen. Men det ska jag kolla samtidigt jag checkar in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kommer vara där ve 9-tiden, så jag kan försöka höra me nån där om det är lugnt. Eller om ja ser dig för du borde vara där innan mig om ja har fattat de hela rätt....

 

//jocke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja då va de lastat å klart.Det blev med en sån däringa liten sukisaki lr va dom nu heter igen. Blir nog lite senare ankomst än väntat. Är nog inte framme fören strax före 9. E ju som sagt va sugen på pepparkakorna. haha....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjusiga bilder Christian

<?:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

De va en fin dag i skogen. Robban ska lägga ut lite bilder i veckan. Får även se vad Hygren filmade. Det kommer...

 

Syns på nästa träff.

 

Nu med dekaltrimmad 11 bil  www.terrangbil.net

 

/ Tony

 

 

beachen2006-12-28 11:59:02
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kul träff var de idag. Lagom tipspromenad, inte allt för svår men kul att lunka fram i skogen ändå. Var de någon som tog med sig skylten? Hade inte en tanke på den, men om ingen tog me sug den så kan ja åka o hämta den imörrn....Väntar på bilder o film...

 

//jocke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Hmmm, jag åkte faktiskt förbi den och hoppades att du skulle förbarma dig över den, Jocke. smiley9.gif

 

Jag måste också tillskriva den här träffen som EXTREMT rolig. Det är jäkligt kul att ha en entusiastisk co-driver och två följa-john-ekipage till i rad, med kompetenta förare och likaledes entusiastiska co-drivers och kliva runt på stenar, klipphällar, stock och i lera! FAN vad roligt det var! Jag är glad att det inte var igår, för då hade jag inte kunnat vara med. Jag ska ge läkemedleskonsten en kärlekens gåva, för med ett par laddningar Alvedon under dagen var jag i så trim man kan begära.

 

Tack alla ni som var där och förgyllde dagen! smiley20.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Daniel.H.

Jag kan inget annat göra en att hålla med dig Erik det var verkliget extemt roligt! du har beskrivit det som jag skulle göra det.

Dock fick jag bara i mig en dos alvedon vilket resulterat i att jag är totalt utslagen med förkylning, rösten tappad, och en riktigt jobbig huvudvärk! men jag kan inget säga utan att det var värt det!!!!smiley20.gif

 

Tack alla som gjorde dagen till guld!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Daniel, du ska ju ha The Terrangbil.net Award för din nedförsklättring. Hoppas det dyker upp nån bild på den nånstans. Om det inte var 60 graders näskontakt mellan TGB och marken, så måste det varit bra nära. FRÄNT!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack till Erik, Daniel.H. och limpa för en underhållande och lärorik samåkning på Bråt.

 

Jag har några bilder på Daniel.H. när han testar "fritt fall" nedför berget, men jag vet inte hur jag får in bilderna på forumet.

 

Mvh  Rune M
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DEFENDER
Nu har jag lagt ut några bilder från träffen på min sida' date=' http://foto.mohr.se

 

Direkt länk till bildsidan

 

Fick med två av bilderna på http://www.wighsnews.se

 

//B1N4RY

 

 

 

Finna bilder B1N4RY.De blev en verkligen lyckad träff. Tack för snabb och Profsig loss dragning till alla medverkande mvh DEFENDER

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E
Daniel' date=' du ska ju ha The Terrangbil.net Award för din nedförsklättring.  [/quote']

 

God idé Erik... det skall jag fixa så vi har till andra träffar smiley20.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Måste säga att det ser ut som ni hade det väldigt trevligt. Otroligt kul och se så många fordon på samlingen i grusgropen... vi växer smiley20.gif

 

Nu sitter jag på landet i Finland och försöker se på bilder, tar ca: 30 sek för varje att komma upp i ruten, men ölen är kall och bastun varm... snö ligger det också utanför huset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

En super träff verkar ni ha haft smiley1.gif. Snygga foton som vanligt smiley20.gif. Det är alltid lika inspererande att få följa med på träffar genom det här forumet, när man inte har möjligheten att vara där själv. så det är bara att tacka er som skriver och lägger ut bilder och filmer på vad som händer smiley32.gif, nu har man ändå större lust att få klart sitt eget lilla prodjekt, så att man åtminstonne till våren kan vara med och köra själv i en bil som förhoppnings vis har genomgåtts så pass mycket att den håller för både transport till träffar + terrängkörning och hem resa. Ha det gott mvh Hasse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E
Tack till Erik' date=' Daniel.H. och limpa för en underhållande och lärorik samåkning på Bråt.

 

Jag har några bilder på Daniel.H. när han testar "fritt fall" nedför berget, men jag vet inte hur jag får in bilderna på forumet.

 

Mvh  Rune M
[/quote']

 

Hej Rune

 

Ta en titt här: http://www.terrangbil.net/_forum/forum_posts.asp?TID=505&KW=ladda+upp

 

Annars säger du bara till så hjälper jag dig smiley20.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag provar att ladda ner en bild på Daniel.H. när han är ute och finåker i skogen. smiley36.gif

 

PS.  bilden är lite mörk, måste bero på kameran, det kan väl inte vara en dålig fotograf ?smiley9.gif

 

 

Mvh  Rune M

 

 

20061227_220328_Fritt_fall_1.jpg
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Daniel.H.

se där där är man ju på bild! efter den resan funderar man på om det går att sätta dit fler oljepumpar i motorn så man behåller oljetrycket hehe smiley2.gif roligt att testa lite!

 

ja då får vi se om bes godkänner last öglor och dom sexiga skärmarna i morgon smiley9.gif så det kan få bli en 3.5 tons bil ist. smiley1.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...