Gå till innehåll

Borås Jeepklubb


Gäst Arne Karlsson

Rekommendera Poster

Gäst Arne Karlsson

Klubbträffen för medlemmar Lördag 16/5 är flyttad till Söndag 17/5 pga MC-tävling på området på Lördagen.

MVH Arne Karlsson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst pv-jeep

Klubben kommer bjuda på grillat på lördagen efter arbetsdagen som vi kommer ha där. Vi är några som kommer sova över till söndagen då vi ska köra. Mvh D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Gäst Bollebygdarn
Klubbträff för medlemmar Lördag 16/5. FMCK.s tävling flyttad till Söndag.

MVH Arne Karlsson

 

Jisse Arne' date=' så här kan man väll inte hålla på, vilket himla velande, jag är nog inte den ende som planerar sina helger och nu är vi tillbaks på ruta ett igen, dvs lördag.

Är det säkert att det blir lördag, så du/ni inte ändrar igen?

/Kjell
[/quote']
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst pv-jeep

Vi försöker ju vårt bästa och denna gång var det faktiskt inte vårat fel.. Fmck hade på nåt sätt blandat eller förväxlat dagra.. Vi gör ju allt för att ni ska få så möö tillfällen att köra på..Mvh Daniel BJK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Arne Karlsson

Tyckte själv d var tråkigt då jag ska på konfirmation på Lördag, så det är fler än du som planerar sina helger.

MVH Arne

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst monkysa

Tyckte själv d var tråkigt då jag ska på konfirmation på Lördag' date=' så det är fler än du som planerar sina helger.

MVH Arne

[/quote']

 

jag fick oxå offra en klubbkörning för en konfirmation... asså det e ju som å jämföra heavy metal me opera... pizza å surströmming... öl å vatten.. suzuki med volvo ja, ni fattar... en körning får man inte missa PDT_Armataz_02_01.gif

 

//alex
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...