Gå till innehåll

bromsar sugga


Rekommendera Poster

Gäst bachler

tjenare, farsan skall till och renovera bromsarna pa sin sugga.

 

tankte hora om det ar nagon som har info om vart man kan fa tag pa bromscylindrar som kanske passar.

 

om nagon har bilder pa hur de ser ut eller annan info om bromsrenovering pa suggan sa ar allt valkommet.

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Gäst klanen 1

altyco har utbytes backar 

 med 90% säkerhet så tror jag att du kan hona cylindrarna det ända du behöver är att köpa nya gumit som sitter i bör finnas hos altyco eller broms och topp i segeltorp

jag hade mycket rostiga cylindrar men med en batteridriven borrmaskin och en hink med vatten så gick dom att rädda

lycka till

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst tm250e

Mudpatroll suggan som jag och min bror hade var bromcylindrarna så dåliga på, att det enda jag kunde göra var att arborra upp dom och pressa i rostria hylsor som jag bearbetade till rätt mått.

Räckte inte att hona ur dom, packningar till bromcylindrarna borde dom flesta bromsfirmor kunna ta fram till dig.

Jag hade tillgång till en cnc fler-opmaskin när jag fixade dom, så alla åtta tog inte mer än 1,5 timme att fixa i ordning.

Hade kanonbromsar efter detta.

PDT_Armataz_02_11.gif

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...