Gå till innehåll

PV jeep9031


Gäst volvopower

Rekommendera Poster

Gäst volvopower

Heej!

Jag efterlyste delar till gammla Pv jeepen, bla. ratt axel- snäcka å motorhuv-luckor,

har inte fått ett ända svarPDT_Armataz_02_06.gif

Eftersom jag såklart vill ha ut denna trevliga vagn i drift så måste jag nog börja tillverka grejjer själv !

 

Undrar om nån bussig person skulle vilja fota knuten/leden som är på den utvändiga rattaxeln, gärna då med skyddet bortaget (det över själva knuten).

 

Å kanske lånaut eller malla av en motor huv,  givetvis hoppas jag att vi som har samma intressen kan lita på varandra, annars kan jag lämmna en  summa pengar som pant för ev luck lån !

 

  Hare så kul i sandlådan !

 

Göran.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst valplinus

har tyvärr varken saker att sälja elr låna ut men jag hoppas verkligen att det löser sig för dej så du får fart på bilen riktigt tuffa dom där PDT_Armataz_02_43.gif va det du som köpte den som såldes på nån utförsöljning nyligen? mvh/linus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Kalkyl

Är det samma snäcka som på valpen så har jag 1 eller 2 över. Jag kan maila några foton på en huv (det är enklare än att posta den här). Var bor du?

 

MVH Kalkyl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst volvopower

Tjabba!

 

Själva snäckorna är desamma, sen skiljer det ju på rattaxelröret, det går ju utvändigt, med en knut för att få in det i bilen, annars skulle man få STÅ på skärmen å köra...!!!PDT_Armataz_02_07.gif

Tar gärna mot foton å bilder!

 

  Tack alla lekamrater!

Det är så svårt att jobba med bilen då det är så knöligt å flytta den utan styrningen.....
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...