Gå till innehåll

Hur långt brukar ni åka


Gäst Lynghaug

Rekommendera Poster

Gäst Lynghaug

Hur långt brukar ni åka för att komma till olika körningar, det pratas mycket om körningarna i Borås, är det för att dom flesta bor där eller är det bara jag som tycker att 40 mil enkel resa är långt (stockholm-borås). Verkar som man ska åka dit ändå efter som det är där det händer.

 

// Mathias
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åker också från stockholm, och har heller inte varit där. men det är värt det. det är jag övertygad om, efter alla bilder man sett så verkar det vara ett kanon område.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst danneape

Vi brukar ta en tur neråt Kättilstorpträffen från Karlstad varje år,,

Den träffen är ett måste!!

har för mig att det är ca 27 mil enkel resa,,

Speciellt till sommaren då de har 30 års jubileum.

//Danne
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Jag skulle inte banga en 40-milaresa, men det lär inte bli många sådana per år. Själv ska jag till Bjurbäcken när tillfälle ges och det är ungefär den streckan också. Till Borås har jag i storleksordningen 12 mil och det är genomförbart med goda hörselskydd, men hålet i plånboken är ju inte mycket att göra åt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Lynghaug

Om man ska åka till Bjurbäcken eller Borås, är det några speciella datum eller så som man ska kolla efter ?? Om man ska åka till "Kättilstorpträffen", har du någon mera exakt kartpos.  på denna. Man vill ju inte missa något!Lynghaug2006-12-30 14:23:14

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kättilstorpträffen. Körområdet är på P4 i skövde. Själva klubb området är i Kättilstorp. Ca 2 mil utanför Falköping mot Jönköping. Träffen börjar redan på fredag kväll med lite körning i Kättilstorp. Sedan på lördagen är det karavan körning till Skövde. På kvällen är det lite party med live musik å bira. På söndag brukar det finnas lite körtilfälle för dom som orkar. Samma som på fredagen. Det är en träff som man måste uppleva i sin helhet.

 

 

 

mvh/putte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nästa träff i Borås är den 21 April 2007 och när det gäller Bjurbäcken kommer du att få mer information av Andreas E eller Trond i god tid före en träff. Du kan även gå in på laplander.nu

 

Mvh Rune M
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Brukar köra från Oslo till Laplander.nu´s träff i Bjurbäcken ligger på

rundt 30 mil t/r ... annars skall det bli långtur ner till Kättilstorp

i sommar och säkert en sväng inom Borås.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

Ni som inte har varit i Borås borde åka dit.Det är ett stenigt körområde och passar perfekt till tgb bilar.I Borås är det lite mer sport att kör än i Skövde.Kolla efter filmer från Borås.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...