Gå till innehåll

ruta till volvo 903


Gäst Tobias Bergqvis

Rekommendera Poster

Gäst H.Hansen

Jag har några kompletta dörrar men det var en kille i från norge som vill köpa dom, men sedan vart det tyst och inget svar på PMet jag sänt till han det blev nog för krongligt att skicka dit dom så hör jag inget snart så kan du få köpa en hel dörr av mej jag vill inte prova att ta ut bara glaset utifall det går sönder, det ser lite krongligt ut att bara ta ut en ruta mvh Hasse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Gäst Tobias Bergqvis

ok vad ska du ha för en höger dörr????

eller har du bra pris på båda två??? du kan la maila ditt tle nr på min hotmail. Tobias_Bergqvist@hotmail.com
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

nä jag bad dem på skroten att lägga undan 4 st volvo fjädrar åt mej men har ej varit dit än och kollat om dom kommit i håg det men de har antagligen glömt det, har du några liggandes ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...
hej är det någon som har en sidoruta i höger framdörr den bakre av dom?? och pris på en sådan 

 

skär till nya kostar knappt något och då får du den toning du vill glasmästaren har även glidlisterna dessa är vanliga standar.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...