Gå till innehåll

Klubbträff BJK 17/10


Gäst Fredrik L

Rekommendera Poster

Gäst Fredrik L

Pohlman har lovat oss en sketstor sol och 4-6 grader på lördag PDT_Armataz_02_43.gif  m.a.o perfekt väder att uppleva skogen innifrån hytten på en tgb.

Har äntligen fått tummen ur och satt dit min servo ala Daniel L, ska bli riktigt kul att se hur den beter sig i skogen.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst pv-jeep

Till alla hungriga kommer det finnas hamburgare med tillbehör att äta. Hoppas någon vill hjälpa till att grilla då jag själv måste jobba. Jockum har jag hört är en kung på att grilla så vi får hoppas på att han dyker uppPDT_Armataz_02_01.gif... Bjk bjuder på detta och det gäller så långt grillkol,mat ,tändvätska och dryck räcker. Vid ev frågor ring mig. 0708902150 Daniel  (mat gäller även tävlingsdeltagarna)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Fredrik L

Det va fan på tiden, har suttit och väntat länge nu PDT_Armataz_02_37.gif 

Nä det är tur vi har dig så man får lite bilder å titta på PDT_Armataz_02_02.gif själv är jag totalt kass på att både ta och lägga ut bilder
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

Roligaste körningen på länge! Men det kostade på lite. Kass fotsteg och avsaknad av tröskel kant. Så nu vet jag hur hårt man måste köra för att Fredrik skall ta en om vägPDT_Armataz_02_11.gif Brukar ju annars vara jag som viker avPDT_Armataz_02_15.gif 

MVH Palme
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd för vissa....tur för andraPDT_Armataz_02_16.gif

Skämt o sido' date=' fina bilder Alex

 

//jocke

[/quote']

JOCKE......hvor er din bil ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Ser ut til at du er fotgjenger på bildene !!! PDT_Armataz_02_03.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon eller ägaren själv som kan ge mig däcks dimension på 13 helplåtaren  med reg nr. *** *** ?

Går i planeringsstadiet för nya sulor och det blir nog helfetingar...Och de där ser ju ruskigt bra ut....

Är det 38,5*14,5 ?

PK

 

TgbEa2009-10-19 14:41:48

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Fredrik L

hej

 

Det är min bil det där, sulorna är 37/14,5 på 10" breda fälgar

Om du tittar på Robbans hemsida (forslund foto) och titta på en 13 med underdelen av en helkaross så ser du hur det ser ut med 38,5/14,5

 

Mvh Fredrik

 

Fredrik L2009-10-18 21:37:50
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...