Gå till innehåll

Brekk TGB


Gäst speedy

Rekommendera Poster

Div_fra_garasjen_+_deler_006.JPG

Jeg skulle gjerne ha gjort noe med brekket, er for langt. Jeg har bøyd det til side så det ikke skal ta i benet mitt under kjøring, men da får jeg ikke bilen i revers med brekket på PDT_Armataz_02_04.gif

Noen som vet om noen løsning på markedet eller må jeg modifisere det jeg har PDT_Armataz_02_40.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jeg har lurt litt på det,  korte ned spaken. Tenkte bare jeg skulle høre før jeg gjør noe, om noen hadde vært borti problemet før meg PDT_Armataz_02_38.gif Ser ut for meg som det er skjøtet på fabrikken, så jeg kan jo kappe det der som det ser ut til at det er skjøt. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så langt. Kjenner til kraft ganger arm, men det får da være måte på PDT_Armataz_02_38.gif Lite napp i brekket og bilen står jo på alt som heter bakhjul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tok en titt på brekkarmen og fant ut at måtte la seg gjøre og kappe armen...og slik ble det PDT_Armataz_02_30.gif

Delemontering_flakbil_3_005.JPGDelemontering_flakbil_3_006.JPGDelemontering_flakbil_3_007.JPGBrekk_etc_flakbil_004.JPGBrekk_etc_flakbil_003.JPG

Ettersom skjøten er sveiset så valgte jeg å splitte røret slik at jeg så hva jeg rota med.

Når forlengelsen var borte måtte utløserarmen kappes og gjenges på nytt så knappen fikk feste. Returfjæra måtte også kappes ca 0.5 cm. Bilde viser brekket før og etter jobben, om dette er nok får jeg svar på under testkjøring om ikke så altfor lenge PDT_Armataz_02_41.gif 
speedy2009-11-29 22:11:25
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...