Gå till innehåll

- 22 og snø...


Gäst speedy

Rekommendera Poster

Det klødde litt i gassfoten idag, knallblå himmel og - 22 PDT_Armataz_02_27.gif

Få av litt snø på 131'n og se om det var liv...var i tvil med så mange minusgrader og at den ikke hadde vært startet siden November.Litt lang strikk, men den startet PDT_Armataz_02_44.gif

Vintertur_med_helkarossen_001.JPGVintertur_med_helkarossen_002.JPGVintertur_med_helkarossen_003.JPGVintertur_med_helkarossen_004.JPGVintertur_med_helkarossen_005.JPG Ut av skogen i solskinnPDT_Armataz_02_02.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Aaaahhhh ser hur mysigt ut som helst Speedy!!!!! PDT_Armataz_02_44.gifPDT_Armataz_02_44.gif

Min 11:a kom 5 meter för kopplingsvajern gick av, så tar nog en god stund för jag kan komma mig ut och leka lite PDT_Armataz_02_06.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aaaahhhh ser hur mysigt ut som helst Speedy!!!!! PDT_Armataz_02_44.gifPDT_Armataz_02_44.gif

Min 11:a kom 5 meter för kopplingsvajern gick av' date=' så tar nog en god stund för jag kan komma mig ut och leka lite [img']smileys/PDT_Armataz_02_06.gif[/img]

Va skall du med koppling till? Du får välja växel innan du startar bara... Skall du köra en längre bit rekomenderas att lägga färdplanen via nån utförsbacke, åtminstonde om du skall ha H-växeln i.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Speedy,

 

Vilka läckra bilder!

 

Jag har ju bekanta i Elverum, inte så långt från dig- och dom har -26 och lika fint väder! Men det är FÖR kallt att vara ute och åka skidor. Vilket i och för sej jag tycker är en helt meningslös sysselsättning.....

 

SKREV OBLEIX
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser väldigt trevligt ut på bilderna. Där skulle jag trivas.

Klart att bilen startar i kylan även om den stått stilla länge, det är ju svenskt stålPDT_Armataz_02_02.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...