Gå till innehåll

Ny winch


Gäst Anders 303

Rekommendera Poster

Gäst Anders 303

Vill bara göra er lite avundsjuka.. Jag har idag köpt en till winch det blev en Warn m 15000.

Lite fakta:

M15000 FORDONS VINSCH

 

När du behöver ett riktigt stort fordon för att utföra arbetet behöver du också en vinsch med högsta kapacitet. WARN M15000 - vinschen har kapaciteten som krävs. Vinschen är förstärkt på alla tänkbara sätt för att klara av belastningar på upp till 6.804 kg. Utväxlingen är 315:1, med 27 meter 11mm lina och har en kraftig säkerhetskrok. M15000 är tungviktaren bland de elektriska vinscharna på marknaden.

smiley32.gifsmiley1.gifsmiley17.gifsmiley2.gifsmiley36.gifsmiley4.gifsmiley4.gifsmiley4.gifsmiley10.gifsmiley10.gifsmiley10.gif

Har även en Tabor 9K som nu skall få wincha mj och min kompanjon bakåt istället....

 

 

Vilka är avundsjuka??????????  jag e jätte glad. Det hära är lika stort som att bli farsan eller nått åt det hållet. Just nu står den på köksbordet, min fru kommer bli JÄTTE glad när hon kommer hem ( det är en överraskning )

 

Bild finnes på www.skogspaddan.se  se mappen nya bilder......

 

Det är ju jätte bra.....

 

 

Snart har vi fått igång servot på bilen, nya "rally" stolar, en till winch nu kan inget stoppa oss..................

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Roger Myhre

Grattis med Winch. Har selv en M12000 som skal brukes bak på min 306 brannbil.

 M12000 er samme Winchen som 15000, men annen utveksling som gjør den raskere... Foran har jeg en M8274 integrert i kufanger!!

Mvh
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...