Gå till innehåll

sugga496


Gäst klanen 1

Rekommendera Poster

Gäst Pittbull

720 st tillverkade? Det verkar vara en dussinbil du har köpt!PDT_Armataz_02_03.gif

Har en kompis som har 3 och en halv Sugga men däremot känner jag ingen som har 4 st PV-Jeepar! Så vill man ha en unik bil så får man nog skaffa sig en sån istället!PDT_Armataz_02_07.gif 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Självklart fler bilder! Alltid kul att följa bygg- eller renoveringsprojekt, det brukar inspirera flera om nån delar med sig av bilderna. Det är ju därför det är så kul att surfa runt på forum av denna typ! Och - Gröna (dvs kronans) bilar är alltid intressanta på detta forum!

 

 

 

// Klas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Toolman

Ser riktigt bra ut. Antar att det inte går att räkna med att slippa undan ytrost så detta ex måste räknas som mint condition PDT_Armataz_02_43.gif

 

Vad är planen, ställa i ladan i väntan på att andra projekt bli klara? sätta på 45 tums däck och i med en V8? behålla orginal och komplettera med ömt vallade vitablixten på taket?

 

Vad som än hände är det vackert att dessa gamla kelenoder tas om hand och inte går rostdöden till mötes.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Pittbull

Självklart så ska du ha den här kvar i orginalskick,skaffa dig radiobord och radio,ett par skidor och måla den i snöcammo,då har du en riktigt läcker SuggaPDT_Armataz_02_02.gif

OM du nu har så många Suggor varför har man inte fått se några  bilder på dem?PDT_Armataz_02_08.gif

För visst delar du med dig av dina bilder på de övrigaPDT_Armataz_02_03.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja gärna fler bilder!

När man ser en sugga som klarat sig med grönfärgen i behåll så här långt in på 20-hundratalet tror man ju givetvis att det originalskicket ska bevaras/renoveras men man upphör ju aldrig att förvånas... Men i det här fallet lever ju hoppet än!

/Anders

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Pittbull
Oj vad äckligt avundsjuk jag blirPDT_Armataz_02_43.gif Behöver du verkligen alla själv? Jag vet inte om jag räknar dåligt,men visst är det 5 st med karossen på släpvagnen?Har hört att det är någon i Linköping som ska ha 7 Suggor,ska du försöka bräcka det eller?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har faktiskt en suggaram ligggande, med ID-plåt & allt. Rapporterade den till suggaregistret en gång som skrotad. Har iofs en till suggaram ombyggd till volvo 142 med öppen kaross och motor utbytt :) -Men ingen riktig sugga :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst andreas

Faan vad avis man blir, saknar suggan nåt grymt och saknaden blir inte mindre när man ser sånna här fina ex, du gör verkligen rätt i som behåller den i originalskick.. tummen upp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...