Gå till innehåll

Klubbträff 30/1


Gäst robban.f

Rekommendera Poster

Gäst robban.f

Hej !

 

Någon som kan bekräfta eller dementera att det är klubbträff i Borås på lördag ?

Det skall komma 12cm snö på onsdag och kylan verkar hålla i sig. Ypperliga förutsättningar för en trevlig dag i skogen.

Dags att damma av snökedjorna om man inte redan har gjort det PDT_Armataz_02_11.gif

 

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

Körning är detPDT_Armataz_02_39.gif Skall laga en länk som gick av och montera ihop framaxelen efter lite underhåll. Men det skall väll gå fort! Det är ju snökedjor som jäller så dom nya sulorna får vila i garaget. Vi ses.

MVH Palme
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst robban.f

-24 grader visar termometern nu på morgonen. Härlig dag för en riktig vinterträff i Borås PDT_Armataz_02_11.gif

Får nog leta fram långkalsongerna...

Dags att starta upp bilen om 20 minuter.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst JeepMicke

Hej!

 

Åkte ut en sväng till Bråt o kikade på alla tokar som for omkring i skogen. Första gången med videokameran, blev mestadels Volvobilar som fastnade på film, tänkte att det passar bäst och posta den här. Klippte ihop filmen snabbt, har dock en hel del att lära vad det gäller den ädla konsten att filma och redigera :-)

 

Lägger in filmen "direkt i tråden" samt även en länk där man kan se filmen i sin rätta upplösning, 720p.

 

[TUBE]
[/TUBE]

 

Klicka här för att se filmen i HD (720p):
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Bollebygdarn

Hej!

 

Åkte ut en sväng till Bråt o kikade på alla tokar som for omkring i skogen. Första gången med videokameran' date=' blev mestadels Volvobilar som fastnade på film, tänkte att det passar bäst och posta den här. Klippte ihop filmen snabbt, har dock en hel del att lära vad det gäller den ädla konsten att filma och redigera :-)

 

Lägger in filmen "direkt i tråden" samt även en länk där man kan se filmen i sin rätta upplösning, 720p.

 

[TUBE']
[/TUBE]

 

Klicka här för att se filmen i HD (720p):

Tack, en riktigt kanonfillm!

Kul att se Robbans vita 13-bil ta sig fram så "lätt" med kedjor

/Kjell 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst JeepMicke

Det är inte ofta man har med någon med villjan att springa brevid bilen i -15. Tack för den fina filmen Micke!

 

Skönt o röra på sig' date=' man får se det som ett träningspass, ett kul träningspass! Första försöket med nya videokameran. Det var intressant och se hur bra de här "stora bjässarna" tar sig fram, speciellt med snö-kedjor!

 

Men visst, kan erkänna att jag spanade efter Jeepar stundtals, fanns dock inte värst många denna dag [img']http://forum.terrangbil.net/smileys/PDT_Armataz_02_03.gif[/img]
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

Det var nog bjks klubbkörning med minst antal fordon någonsin. Lite trist medtanke på all snö. Men det lämnade ju många orörda spår att köra. Alex dags att vakna nu! Bilder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst robban.f

Riktigt rolig träff, bästa körningen jag varit med på.

Blev endast 3 bilder tagna, 2 på Pigge när han gick igenom isen på ett ställe och en på min kärra. Var helt enkelt för kul att köra. PDT_Armataz_02_27.gif

Kan lägga upp dom om det finns sug.

 

Tack till Micke för en ypperlig film. Måste försöka komma igång med att filma jag med PDT_Armataz_02_38.gif

Tack alla som var med och förgyllde denna soliga lördag i skogen.

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

Det blir inte mycket fotat när man åker brödrost (täckt 11a). Men det är väll tur att du fick upp värmen till slut. Till nästa kalla körning får vi kläpå oss mer kläder.

MVH Palme
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst robban.f

Bra jobbat Alex. Jag tog nu löjligt lite bilder i lördags.

Dessvärre missar jag Wikens träff i morgon. Måste bli klar med min köksrenovering.

Hoppas att du åker ut och tar många bilder.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst monkysa

Jag får se hur det blir med körningen imorn... 3 anledningar som tyder EMOT körningen för min del:

#1: Jag håller på att bli förkyld, rätttare sagt, ÄR förkyld...PDT_Armataz_02_33.gif

#2: Alusunken lockar ju en del

#3: Har fått ett par sånna där.. vad dom nu kallas från skolan... lä... läksår tror jag dom kallas... (i svenska idrott å estetisk verksamhet....... nu helt OT, men varför?PDT_Armataz_02_11.gif)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...