Gå till innehåll

Vintertreff Trandum 5-7 Mars


Gäst speedy

Rekommendera Poster

Hei.

Da er det iflg HMKF medlemsblad, MUD & SNOW bestemt at det er treff på Trandum 5-7 Mars PDT_Armataz_02_02.gif

 

Er det noe på siten som har tenkt seg dit ? I skrivende stund er det ca 50-60 cm snø på Trandum, løs og fin snø...

 

SKREV EN KJØREKLAR SPEEDY PDT_Armataz_02_43.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Da har undertegnede vært på Trandum og sett  seg rundt. Bortsett fra at campen må brøytes ser det ut til å kunne bli flotte forhold i skogen om vær og vind holder seg PDT_Armataz_02_02.gif

Trandumspion Speedy....
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

 Da er kjøretillatelsen ok og håper mange tar seg en tur PDT_Armataz_02_02.gif

 

REGLER FOR KJØRING SKAL FØLGES SLIK AT VI FÅR KJØRE VED ANDRE TREFF OGSÅ...

 

Spørsmål kan rettes til Roy Bekk :92.45.98.11

 

Det er mellom 70 -100 cm snø i terrenget PDT_Armataz_02_02.gif PDT_Armataz_02_02.gif

 

TEAM JOHANSEN KOMMER MED TO BILER PDT_Armataz_02_05.gif 

 

For de som ikke er kjent, er det megaforhold for de av dere som har BV 202 evt 206 PDT_Armataz_02_02.gif
speedy2010-02-26 22:46:02
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Tor-Arne

Ha et riktig godt treff, gutter PDT_Armataz_02_02.gif. Etter mange lange kvelder i garasjen i høst, er jeg nå kommandert på Kieltur med familien.

KJØR HÅRT PDT_Armataz_02_02.gifPDT_Armataz_02_02.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PDT_Armataz_02_06.gif Beklagar, men jag stannar hemma denna vinterträffen. Det blir första vinterträffen på fem år jag missar. Alltid kul att ligga i tält på vintern speciellt om man eldar med koks i tältkaminenPDT_Armataz_02_30.gif. Men så mycket snö som det är nu kommer jag ingen vart hemma i Värmland och det är troligen mer i Trandum. Det finns en gräns även för snökedjor. Möjligen kommer 6x6 fram annars är det bara Bandvagnar och Weasel som kan köra. Gissar att det är fler som stannar hemma (fegisar).
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst speedy

Har vært ute og kikket. Der hvor ingen har kjørt i terrenget vil det nok bli problemer å komme frem, men der hvor tanksen og andre beltedrevne doninger har kjørt kommer vi frem....både 4x4 og 6x6.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst speedy

Ingen bilder før i morra, men Cato som sjafør på flakbilen og jeg med 131, så har vi da kjørt i 5 timer på kryss og tvers på Trandum. Stedvis MYE snø, men overraskende har vi kommet frem på de fleste steder. En fastkjøring av Cato PDT_Armataz_02_09.gif men vi fortsetter i morra...og da kan det være min tur. For de av dere som lurte på å ta en tur men som droppa det, dere har gått glipp av flotte forhold. Hadde vært morro med flere biler med terrängbil dekaler på.... speedy2010-03-07 22:20:31

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst speedy

Da var vi hjemme etter en kjempehelg på Trandum. De to som var der fra Terrängbil.net  representerte 10 % av alle kjøretøyer som var der...hele 20 stk.

Fasit etter helgen, en fastkjøring og to avkjørte kjettinger + en masse snø.....

Vintertreff_Trandum_2010_001.JPGVintertreff_Trandum_2010_007.JPG

Hjulbytte må til, på med kjetting

Vintertreff_Trandum_2010_014.JPGVintertreff_Trandum_2010_016.JPG

Grillkos i sola ble det også tid til og her fikk vi besøk av to stk weasel

Vintertreff_Trandum_2010_018.JPGVintertreff_Trandum_2010_019.JPGVintertreff_Trandum_2010_021.JPGVintertreff_Trandum_2010_030.JPG

Her har vi da rotet oss inn i et hjørne...for vi måtte snu, og det var ikke bare bare PDT_Armataz_02_01.gif

Vintertreff_Trandum_2010_043.JPGVintertreff_Trandum_2010_041.JPG

Men vi ga gass og ut kom vi PDT_Armataz_02_03.gif

Vintertreff_Trandum_2010_050.JPGVintertreff_Trandum_2010_060.JPG

For de av dere som er kjent, så er da dette grustaket...

Vintertreff_Trandum_2010_063.JPGVintertreff_Trandum_2010_046.JPG

Et forsøk på å kjøre opp, men det gikk ikke PDT_Armataz_02_04.gif

Vintertreff_Trandum_2010_068.JPGVintertreff_Trandum_2010_069.JPG

En fastkjørt Cato som bare gliser og får ikke en gang opp døra PDT_Armataz_02_11.gif

Vintertreff_Trandum_2010_071.JPG

 

Det var det jeg hadde og ser frem til neste treff, med eller uten snøPDT_Armataz_02_02.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Kanon bilder Svein!!!!!! Ser otroligt trevligt ut!! Jag var inom klockan 16:oo på fredagen, men då var det endast ett fåtal på plats. Ser fram mot nästa träff på området men med mindre snö.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är trött på snön nu, men så länge man ser sådana här fina bilder blir man glad att den finns trots allt.

Det såg riktigt trevligt ut PDT_Armataz_02_11.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

Min erfarenhet av creepy crawler på snö är inge vidare. Så om det är någon som vill tävla. Mina org däck med piggkedjor mot creepy crawler PDT_Armataz_02_03.gif 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...