Gå till innehåll

Omstrukurering av terrangbil.net


Gäst FormerMazda

Rekommendera Poster

Gäst FormerMazda

Hej alla!

 

Jag har fått "äran" att informera om de nya hårdare reglerna vi blir tvungna att ha på terrangbil.net för att få ner mängden på allt skräp som postas.

 

Något som i ett tidigt skede avvek från grundidén, och som accepterats länge nog nu, är alla diskussioner om andra bilar än just volvos terrängbilar med portalaxlar.

Med andra ord kommer inte volvo valp, c202, scanias terrängbilar, bandvagnar med mera få diskuteras här.

 

Vidare ska detta forum omvandlas från just ett forum till att mer likna en wikipedia.

Med andra ord får bara fakta med bevisbart stöd få postas.

 

Hoppas alla förstår detta, och kan rätta sig efter det.

 

Rensning och ombyggnad av siten kommer ske gradvis. De nya reglerna kommer sättas upp tydligt, och för att ens konto ska få leva vidare måste dessa skriftligen accepteras och postas till admin.

Formulär för utskrift kommer läggas upp i samband med ombyggnaden.

 

MVH

Bror smurf (den ena)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

April, april !!!!!!!!!!!!!!

Först trodde jag att det var sant och tänkte, FY FAAN hur skall jag klara mig nu???

Puh vad skönt det är när poletten trillar ner.

//David
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst bv 202

När jag såg rubriken tänkte jag vad nu då? omstrukturering? sen kom jag påatt detär 1APRIL .Du är inte den första som nästan lurar mig idag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst TgbEa

FM.... Du ska få dig en REJÄL dask över kålroten nästa gång jag ser dig......PDT_Armataz_02_09.gif

Det tog 30 sek. av stigande irritation/hat innan slanten trillade ner...

Och jag som har högt blodtryck innan...Det vart inte bättre nu...

 

Mutter, Mutter, Mutter....

PK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst pigge
Hej alla!

 

Jag har fått "äran" att informera om de nya hårdare reglerna vi blir tvungna att ha på terrangbil.net för att få ner mängden på allt skräp som postas.

 

 

MVH

Bror smurf (den ena)

Redan detta stycke gjorde ju att man förstod att det inte var allvar.

Jag har inte varit medlem på ett forum där det postas mindre skräpPDT_Armataz_02_02.gif Skönt å slippa alla inlägg som inte ger nått.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...