Gå till innehåll

Vinterträff i Bjurbäcken


Gäst Trond

Rekommendera Poster

  • 5 weeks later...

PDT_Armataz_02_30.gif

Rekognocering  efter lämpliga turlöpor till Vinterträffen 16 - 18/3 pågår denna helgen i Bjurbäcken. Ev. nästa helg också.

 

Trond testar framkomligheten.

 

20070218_020532_P2170114a.jpg

 

Obs! Snöjedjor på min bil. Trond och Rune kommer fram utan.

 

20070218_020822_P2170096a.jpg

 

 
Beau2007-02-18 02:12:07
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm Beau' date=' är det deras däck som gör det?? eller är det skillnaden i vikt på bilarna??

Blir det rek nästa helg också??

[/quote']

 

Beau og Jeg har samme type dekk.  Men nå har det seg slik at jeg har noen pigger i dekkene mine, det har ikke Beau  PDT_Armataz_02_11.gif

 

Trond og undertegnede skal en tur tilbake neste helg ja!

 

PDT_Armataz_02_44.gif

 

Ser helt perfekt ut....

 

Skal love deg det Andreas.  Knall vær, litt blåst på kveldene men eller perfekt forhold i skogen.  Kunne godt tenkt meg masse mer snø jeg da og enda kaldere, men man får ta til takke med det man har.  Gleder meg til å møte dere alle snart...
Ruben2007-02-19 00:35:28
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Trond' date=' är det i Höglunda eller i "Leir" ( antar att det betyder lägret ) som träffen är.

 

 

Mvh Rune M
[/quote']

 

 

 

Leir = Läger (lägret).

 

 

 

Det blir ikke i Höglunda.

 

Vi har funnet noen forskjellige plasser som ser bra ut, men vi skal tilbake neste helg og lete mer.

 

Etter neste helg blir det bestemt hvor leiren/lägret skal være. Da legger jeg opp kart med lägret og veibeskrivningTrond2007-02-19 04:41:05

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Önskan: Att ett fordon 350 cm högt kommer fram till lägret. Inga höjdhinder på vägen dit? Flakhöjd 125, camperhöjd på 210 och en träregel emellan flak och camperbotten gör kärran till en riktig höjdare... PDT_Armataz_02_03.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser verkligen fram mot Bjurbäckenträffen!! Funderar på natt läger. Har ingen sovplats i 11:an. Kanske man ska ta ur mellanväggen o sätta in en bår?

 

Bort med mellanväggen' date=' fäll baksätet och snickra till en brits som du lägger jämsmed bilen, så har jag och bror gjort, funkar kanon! [img']http://www.terrangbil.net/_forum/smileys/PDT_Armataz_02_02.gif[/img]

 

Edit>

Hittade en bild, nystädat är det också!PDT_Armataz_02_12.gif

20070225_203120_Årsmöte_NSOR_07.JPG
Chrille2007-02-25 20:31:33
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304
nystädat är det också!PDT_Armataz_02_12.gif

 

PDT_Armataz_02_07.gif

 

Men jag måste säga att ni löst det bra. Såg helt ok ut i mina ögon på årsmötet. Värre ställen har man ju haft som nattkvarter...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PDT_Armataz_02_41.gif

 

Jag har skrivit ett inlägg på Tronds hemsida Laplander.nu

Förutsättningarna för vinterträffen i Bjurbäcken ser väldigt bra ut. Det finns ju hur mycket terräng och traktorvägar som helst egentligen.

Trond, Rune och jag kommer rätt tidigt på fredag och sätter upp våra tält.

 

20070226_023618_P2250150a.jpg

 

 

 

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Ser inte fel ut.... tror att ni kommer ha det riktigt trevligt på träffen. Sedan jag inte kan vara med denna gången så får jag hoppas att den blir gott dokumenterad både här och på Laplander.nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...