Gå till innehåll

Monkysa fyller körkort idag!


Gäst FormerMazda

Rekommendera Poster

Gäst FormerMazda

Tycker vi stämmer upp och sjunger för Monkysa idag på hans dag!

Det kan han behöva för att komma igång med sina skador och byggen! PDT_Armataz_02_11.gif

 

Så! *hrm**hrm* *host*

 

Jjjaaaa må han leeeeva, jaaAA MÅÅ HAN LEEVAAA

 

Stäm i nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Daniel.H.
Tycker vi stämmer upp och sjunger för Monkysa idag på hans dag!

Det kan han behöva för att komma igång med sina skador och byggen! PDT_Armataz_02_11.gif

 

Så! *hrm**hrm* *host*

 

Jjjaaaa må han leeeeva' date=' jaaAA MÅÅ HAN LEEVAAA

 

Stäm i nu!

[/quote']

 

 

självklart!!!  Jjjaaaa må han leeeeva, jaaAA MÅÅ HAN LEEVAAA PDT_Armataz_02_44.gif Grattis
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Kilen

Hade gärna stämt i sången om det inte varit för en grymmeförkylning som bla sitter i halsen. Tar en wirre i kväll i stället och säger GRATTIS!

 

Kjell
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

Stort grattis på den STORA dagen PDT_Armataz_02_44.gif

Nu är det bara att ligga på dem på körskolan och fixa kortet fort, ta en intensivkurs så är det över på några veckor, jag misstänker att du är sugen att ge dej ut och köra "Lagligt" fort som tusan PDT_Armataz_02_02.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst smypm

Grattis.

Och med tanke på hur mycket du hinner med din tgb, har du nog hunnit med att få körkortet nu när klockan passerat fyra. PDT_Armataz_02_23.gif

/Mårten
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Grattis! PDT_Armataz_02_43.gif Jag känner mig inte ett dugg äldre, men det förbannade trynet avslöjar ju hur fel man har... Se till att ha roligt nu när du är fullt ut ansvarig för dina handlingar, men tänk på att det kostar. Efteråt också om det vill sig illa... PDT_Armataz_02_32.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst monkysa

HERREJÄVELAR PDT_Armataz_02_28.gif där gick man från grottmänniska, där de inte fanns tillstymmelse till ansiktsuttryck, till att få de där leendet som nästan gör att ansiktet går sönder, när leendet sträcker sig från öra till öra PDT_Armataz_02_44.gif PDT_Armataz_02_23.gif

Å de e la tur man inte fyller år mer än en gång /år... 3 olika tårtor nu mot kvällen... aa, men men, bara gunga med PDT_Armataz_02_03.gif

 

ska ge mina skador 5-8 veckor på sig att laga sig, sedan ska körkortet inskaffas (magnetröntgen av knäet på g) å aluzunken ja... fy helvete vilken jä*la abstinens man har nu.... snart 3 veckor sedan jag gjorde något med bilen.... uschaaa... 

men jag måste ändå:

 

TACKA SÅ MYCKET FÖR GRATTULATIONERNA!!!

 

 party-smiley-011.gif

 

 

Edit:

Å körkortet ja, jo det ska köras halkbana (hade tid bokad 3 dagar efter smällen) och så ska jag bara visa läraren att jag kan köra på och av motorvägen, altså på de tänkta ställena. Sen väntar förhoppningsvis uppkörning å teoriprov. å teorin blir de ju läsa ännu mer nu i sommar (har dock gjort klar all teori, men skadar ju inte att praktisera djupinlärning) PDT_Armataz_02_01.gif
monkysa2010-06-10 22:49:03
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...