Gå till innehåll

GRATTIS OBELIX!!


Gäst Bajon1

Rekommendera Poster

Gäst Humlegaard

Infaller i graturlanternas led.

Vill dessutom påminna om Flygdagen i Linköping idag, kl. 11:25 senast bör den intresserade inställa sig.Humlegaard2010-06-13 00:45:56
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst OBELIX

Tackar!

 

Ja det är ju ett faktum att man är ett år äldre!

 

Jag kommer fira min födelsedag på allra bästa sätt, Smedjan Offroaders står med full styrka på startlinjen för att tillbringa en heldag i den Vikboländska myllan. Ser ut att bli en fin dag med sol i skogen.

 

Tackar än en gång!

 

SKREV OBELIX

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis på dig.

Det är ju faan att man är tvungen att meka gasturbin i Tyskland, "Olerumsgeggaabstinensen" börjar sätta in ordentligt.

Som tur är har jag blivir ombedd att sätta ut saltstenar på jaktmarken så fort jag kommer hem.

Tro inte att jag bär ut dom som jag brukar, nej det blir att köra ända fram.

Jag vet att det är ett surhål på ett ställe som måste forseras.

Tur att jag lärt mig terränkörning av ett proffsPDT_Armataz_02_02.gif.

Ha det så rolig på födelsedagen så hörs vi framöver.

 

Mvh.

//David

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst OBELIX

Tack allihop!

 

Njet! Öjerskog ville inte ge mej nån gul dunk i födelsedagspresentPDT_Armataz_02_06.gif Den hade suttit som en smäck annars!

 

Jadå, vi hade "skit"kul i skogen- lite extra spännande i och med att det var avverkat och skogsmaskinens spår gick att köra i. Kunde inte tänka mej ett bättre sätt att tillbringa den här dagen på!

 

SKREV OBELIX 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Toolman

Stort grattis! Nu börjar det ju närma sig att vara behagligt väder för bikini (på bilen, ingen annan stanns...) så jag hoppas du får ett par sköna dagar i skogen. Efter helges regnande borde du ha olerumsgegga så det räcker PDT_Armataz_02_11.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst OBELIX

Tack, återigen alla!

Ska kolla Olerum i morgon tisdag, Vi har ju kaffe/mekkväll varje tisdag. Och i morgon ska vi vara vid själva området för att förbättra och uppgradera både kiosk och bana. Då ska vi kolla om det är lite fuktigare än vad det var i tisdags- för då var det ökentorrt i spåren- fick ju ha njurbälte på sej i bilen.

 

SKREV OBELIX
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...