Gå till innehåll

Budtråden för BBGL


Gäst FormerMazda

Rekommendera Poster

SMYPM och jag planerar att åka från Sthlm och hämta sakerna den 22:a (om det passar) och hämta mer saker i Borås för att sen åka hem igen.

Så om folk vill att vi ska ta med och lämna längst vägen så ska det gå bra.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst FormerMazda

smypm och Teddan välkomna den söndagen den 22:e.

Kaffet kommer vara kokt och munlädret smort för lite skitsnack. PDT_Armataz_02_11.gif

Beroende på när ni kommer så kanske vi slipper brorsan då han skulle på nån lunch eller vad det var. Det var iallafall viktigare än detta. PDT_Armataz_02_20.gif

 

Ni andra som bor längs vägen och vill ha skickat har ju världens chans nu. Bra idé!

 

912.Lars, ajdå, ska tömma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Gäst H.Hansen

Nä Har jag budat på tanken så köper jag den, synd att jag inte han med att buda en gång till på värmaren, Tanken var ju att använda tanken till den PDT_Armataz_02_05.gif

Lika här har haft fullt upp med annat. jag sätter gärna in slantarna så den är betald, och hämtar den när jag har tillfälle. det är inte sådan panik med den för mej nu då jag måste leta lämplig värmare till den PDT_Armataz_02_30.gif.
Hur gick det med snökedjorna ? har ni några sådana kvar ? det skulle nog sätta fart på mej, jag har ju några extra hjul som behöver kedjor nu kom jag underfund med PDT_Armataz_02_38.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

Ja tank satt det faktiskt på skåpet jag har tillgång till när jag kollade PDT_Armataz_02_38.gif, så är det ok avstår jag den.

Kedjor därimot är av stort intresse.
Så vi gör så här, jag kommer ner nu i veckan och köper de väldigt fina slirskydden. 
Kollar även på de andra samtidigt. Och tar en diskution om tanken
Jag får väl ta med några 2,8 % öl bara så vi får känna smaken medans vi gör affärer PDT_Armataz_02_23.gif
Så avslutar vi med kaffe
Vilken dag blir lämplig för er ? och vilken tid på dygnet ? PDT_Armataz_02_30.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst FormerMazda

Anyday när det är bärs med i leken! PDT_Armataz_02_11.gif

 

Skämt åsido, vi jobbar till fyra, och vid halv fem är vi hemma om inget oförutsett händer.

Så gör som så att du bestämmer dig för en dag du helst vill, nämner det för oss så ser vi helt enkelt till att endast egen död är orsak att inte vara hemma. PDT_Armataz_02_02.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...