Gå till innehåll

Drivaxlar?


Gäst 4WDǸFEWER

Rekommendera Poster

Gäst 4WDǸFEWER

Hej jag är ny på detta forum och undrar var jag kan få tag på en tp21 drivaxel till höger fram?PDT_Armataz_02_31.gif

har dessa axlar på ett "litet"bygge! (Bilder kommer, kanske även en tråd!)PDT_Armataz_02_44.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst 4WDǸFEWER

okej tack för svar! finns det någon mer? min far har pratat om någon Johannesson som tydligen har någon skrot i småland med massor av terrängfordon och lastbilar, någon som vet var detta ställe ligger?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anders har rett.  Jespersens Motor AB i Hovmantorp. De finns och deres nettside var lett att hitta med Google. http://www.jespersensmotor.se/
Stein
  • Open in Google Docs Viewer
  • Open link in new tab
  • Open link in new window
  • Open link in new incognito window
  • Download file
  • Copy link address
  • Edit PDF File on PDFescape.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst 4WDǸFEWER

Jag var med min far och hans kompisar där i början på 90talet! och som jag kommer ihåg det så var det mycket sly redan då!

har pratat med honom idag förresten! och han har några axlar, fördelningslådor och växellådor kvar! han hade mest grejer till Volvo TPV (dom gamla 4x4 vangnarna med pinjong å kronhjul som det blir skrot av om man fastnar lite!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...