Gå till innehåll

Ärtsoppeträffen


Gäst jockum

Rekommendera Poster

Det var kul att se er allihopa! Tackar Rune och Jocke för åktur och jag tror jag lurat in åtminstone en stackare till i den här hobbyn... PDT_Armataz_02_07.gif får väl se om min arbetskamrat faller till föga och kommer rullande med nåt terräng-åk framöver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp! Tack o bock för en kul helg!

min bil är väldigt skitig på vänstersidan' date=' när kommer detta att åtgärdas. 
Mvh medtrafikant som hade parkerat[img']smileys/PDT_Armataz_02_06.gif[/img]
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åtgärdas nästa gång du tänker dig för och inte står vid så skitiga pölar med branta backar intill! PDT_Armataz_02_07.gif

Skall jag stå vid en ren pöl så ni kan skvätta bilen ren då, eller???
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst FormerMazda

Har inte fotat så mycket, mest kört..

Men på min bilddagbok finns pyttelite, knappt ens lönt att visa.

Och på youtube finns en filmsnutt.
'

Det var allt en annan lyckades med. Men du Alex borde väl ha en del att dela med dig av väl? PDT_Armataz_02_02.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Fredrik L

Ska få tummen ur ikväll och peta in lite bilder från mig oxå.

Var fullt upptagen med att köra på fredag och lördag så det finns bara bilder från vår lilla tur på söndagen.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan tänka mig det alex PDT_Armataz_02_05.gif

 

 

Här http://www.pixbox.se/alb_show_id1203511_page0.html ligger det lite bilder.

 

 

Ska iväg och fixa ett jourjobb sen ska jag lägga upp ett par filmer från söndagen på tuben

 

Feta bilder' date='spes på Rune [img']http://forum.terrangbil.net/smileys/PDT_Armataz_02_07.gif[/img] Det klør litt i gassfoten kjenner jeg PDT_Armataz_02_01.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Fredrik L

Det verkar skita sig med klippen för stunden. Mitt sega mobila bredband är på kvällarna ännu segare.

Försöker igen senare eller tar med mig klippen till jobbet och lägger in det därifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Fredrik L
Fredrik du får nog ta och överväga att fota lite merPDT_Armataz_02_44.gif Sicka super kort.

MVH Palme

 

 

 

Håller på att lära mig fota lite och tycker det är riktigt kul så det lär nog bli mer av den varan PDT_Armataz_02_02.gif

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...