Gå till innehåll

Trandum


Gäst emtorkil

Rekommendera Poster

Så vidt jeg vet blir vi hvertfall 5-8 biler. Om vi får kjøre er jo noe annet, men vi skal dit.

Og blir helga over.......

 

 

 

For de av dere som kommer med ombygde/modifiserte biler vil dere bli nektet kjøring.

Dette iflg pålegg arrangøren har fått fra grunneier.
speedy2010-10-11 22:49:13
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Fredrik L

Hur petiga är dom med det där?

Min bil tex ser helt original ut på utsidan ( om jag sätter på krondäcken) men inredningen är modifierad.

Kan jag bli nekad körning pga det?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Fredrik L
Hur petiga är dom med det där?

Min bil tex ser helt original ut på utsidan ( om jag sätter på krondäcken) men inredningen är modifierad.

Kan jag bli nekad körning pga det?

 

 

Nei' date=' da kan du kjøre [img']http://forum.terrangbil.net/smileys/PDT_Armataz_02_02.gif[/img]

 

 

 

Kalas.

 

 

Ska bli kul att se stollen live PDT_Armataz_02_02.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur petiga är dom med det där?

Min bil tex ser helt original ut på utsidan ( om jag sätter på krondäcken) men inredningen är modifierad.

Kan jag bli nekad körning pga det?
 

 

Nei' date=' da kan du kjøre [img']http://forum.terrangbil.net/smileys/PDT_Armataz_02_02.gif[/img]

 

 

Kalas.

 

 

Ska bli kul att se stollen live PDT_Armataz_02_02.gif

 

for en norsk: hva er "stollen" PDT_Armataz_02_11.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen
Hur petiga är dom med det där?

Min bil tex ser helt original ut på utsidan ( om jag sätter på krondäcken) men inredningen är modifierad.

Kan jag bli nekad körning pga det?
 

 

Nei' date=' da kan du kjøre [img']http://forum.terrangbil.net/smileys/PDT_Armataz_02_02.gif[/img]

 

 

Kalas.

 

 

Ska bli kul att se stollen live PDT_Armataz_02_02.gif

 

for en norsk: hva er "stollen" PDT_Armataz_02_11.gif

Är inte det namnet på Dirty Hog sin Alvis Stahlwart
PDT_Armataz_02_05.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PDT_Armataz_02_23.gif En härlig solig helg med runt -6C nattetid. Åkte med i Tatra 8x8 hela lördagen som tog sig fram suveränt bara det inte var för smalt mellan träden. Våran 11 bil lånade ut hjulen till Andreas så han kunde åka lagligt. Blan de svenskregistrerade  bilarna syntes ett antal tgb 13, en Volvo 965 bärgare, Dirty Hogs Alvis, den tidigare nämnda Tatran och en Sugga.

Norskregisterat fanns det allt möjligt: en massa Willys jeepar, GMC, Dodge, Power Wagon, Kübelvagen en gammal stridsvagn Chaffie, BV 202, Land Rover samt Volvo i alla former samt två gamla Opel från 2:a världskriget. Snackade med ägaren till den ena och han sa att han och hans bil var med i filminspelningen av långfilmen Gränsen som skall ha premiär till Jul. Han fick betalt och var med en månad. "Jag hade nästan huvudrollen" sa han. Stum huvudroll gissar jag. Även jag vart tillfrågad men hade ingen passande bil.

 Andra natten blev dock kall då koksen inte ville brinna som beräknat.Kanske för mycket aska i kaminen eller att luftdraget var anpassat för ved och inte anpassat för kol/kokseldning. Tyvärr var mitt kamerabatteri tomt/fruset så det blev inga bilder.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fattar inte norska så varför får man inte köra med andra däck

 

Bilen skal være slik den var ny' date=' altså "orginal". Biler med andre dekktyper får da ikke kjøre. Dekk som Creepy og Mudzilla er å regne som ekstreme terrängdekk[img']http://forum.terrangbil.net/smileys/PDT_Armataz_02_10.gif[/img]

Du kan komme med hva du vil av bil og dekk, men da får du ikke kjøre om den ikke er orginal.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...