Gå till innehåll

Annandagsträffen 26/12 Borås


Gäst monkysa

Rekommendera Poster

Hej. Nu var det dags för Annandagsträffen (även iår så infaller den den 26 december) på brôt i borås. Insläppet öppnar vid 0900 och det kostar 200:- per fordon.  Kioskvagn och tipsrunda utlovas.

 

För mer info se www.borasjeepklubb.se

 

//Alex

 

Någon härifrån söm kommer?
monkysa2010-11-25 00:24:40
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Gäst Portalpalme

Jag tog ett foto så någon bildserie blir det intePDT_Armataz_02_21.gif. Men för övrigt så var det en sådär 80-90 fordon. Ganska mycket snö men varierande från 10 till 40cm.

Jag åkte bandvagn skönt med värme i hytten 1111an har en ganska sval förarmiljö. 
Saknade tgbnet folket tror bara jag träffade bollebygdaren dock utan sitt fordon.

Mvh Palme
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

Härliga foton.

Såg ut som det gick bra trots allt för 11an som lagt sej på sidan PDT_Armataz_02_02.gif

Portalpalme, du såg inte till Daniel Rikkinen då
Pratade med han i går eftermiddag och då var han nyss hemkommen från skogen.
Men jag har inte sett han på några foton än i alla fall 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

MR Rikkinen var där men utan 4x4. Såg att han åkte med en i klubben som har 1st 9031. 

Nästan lite komiskt har åkt förbi där han välte med med 11an åtskilliga gånger. Tittat på gropen men gränslat det istället. Dom beter sig väldigt olustigt när ena framhjulet hamnar långt ner i ett hål.

MVH Palme
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst robban.f

Vilket fult kort på mig, ser ju tandlös ut. Tack Micke....

Jag åkte före elvan som välte. Även jag har varit nära att välta min elva på samma ställe.

Fast med min 13bil är det helt odramatiskt. Blev väldigt förvånad när Christian låg på sida med sin 11 precis efter jag passerat stället. Skönt att både han o passageraren hade bälte på sig och att ingen skadade sig. Lite plåt som behöver fixas på elvan, annars är den ok med.

Vi hade en riktigt kul körning innan detta hände, körde i orörd snö, dock tog bilen mycket stryk.

Får byta backspegel och rikta flakbågen som kröktes av ett elakt träd.

Fast man kört på samma ställen innan så var det nästan omöjligt att känna igen sig med all snö och alla träd som hängde ner.

Riktigt kul träff, tack alla !!

 

 

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst robban.f

Jo Christian,

 

här finns några få foton:

 

Eftersom det var så förbenat kul att köra nu när bilen funkar igen (Tack Daniel R !!) så blev det inte mycket fotat.

Fick ju röja spår åt andra, då hinner man inte hoppa ur o fota, tyvärr.

 

Fjäska för Tony (Beachen) att han lägger upp sina. Han var min Co-pilot och hade med sig sin fullformat systemkamera. Han fick nog 50-talet bilder.

 

Ser fram emot en torsdagskörning snart, är ledig till 10/1. Någon som är sugen?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...