Gå till innehåll

Är det värt jobbet?


Gäst Vinkon

Rekommendera Poster

Gäst Daniel Karlsson

Följ detta frågeformulär så får de svaret:

 

Har du en hobby?

Har du fru, barn, flickvän eller önskar något av dessa?

Jobbar du heltid eller mera?

 

Du bör ha svarat nej på ALLA dessa tre frågor, annars så ska du nog inte köpa bilen. Känner du dig osäker så fortsätt med följande frågor:

 

Har du ett stort, varmt garage som är välfyllt med verktyg?

Du har alltid pengar över i slutet av månaden och inte vet vart du ska stoppa dem?

På kvällarna sitter du och rullar tummarna och dina kompisar ringer konstant och frågor om de kan hjälpa dig med något?

Du söker en hobby som du kan utöva livet ut, utan risk för att den ska ta slut?

Du har fru, barn, eller flickvän men önskar göra dig av med dessa?

 

Svarade du ja på de sista fem frågorna så är kan du fundera på att köpa bilen men tänk på att utan att ge den 100% av din tid, kärlek och omtanke kommer du aldrig att nå hela vägen fram.

 

Hoppas att jag kunnat ge lite klarhet i din fråga. :(

Nu går jag ut i kylan -8 och skruvar då min flickvän är för hög för att köras in i garaget..

 

 
Daniel Karlsson2010-12-13 20:10:28
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Följ detta frågeformulär så får de svaret:

 

Har du en hobby?

Har du fru' date=' barn, flickvän eller önskar något av dessa?

Jobbar du heltid eller mera?

 

Du bör ha svarat nej på ALLA dessa tre frågor, annars så ska du nog inte köpa bilen. Känner du dig osäker så fortsätt med följande frågor:

 

Har du ett stort, varmt garage som är välfyllt med verktyg?

Du har alltid pengar över i slutet av månaden och inte vet vart du ska stoppa dem?

På kvällarna sitter du och rullar tummarna och dina kompisar ringer konstant och frågor om de kan hjälpa dig med något?

Du söker en hobby som du kan utöva livet ut, utan risk för att den ska ta slut?

Du har fru, barn, eller flickvän men önskar göra dig av med dessa?

 

Svarade du ja på de sista fem frågorna så är kan du fundera på att köpa bilen men tänk på att utan att ge den 100% av din tid, kärlek och omtanke kommer du aldrig att nå hela vägen fram.

 

Hoppas att jag kunnat ge lite klarhet i din fråga. :(

Nu går jag ut i kylan -8 och skruvar då min flickvän är för hög för att köras in i garaget..

 [/quote']

 

Check!

Kanske inte exakt det svaret jag letade efter men likväl ett som klargör det hela.

PDT_Armataz_02_30.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Volvo_Rules

Bara att handla, dessa bilar växer ju inte på trän så vill du ha en så passa på. Hade la vart fint om karossen varit original men nu är det ju som det är och jag tycker iaf att den ser rätt så fräck ut.

 

Blir det ett köp så är la det bästa att testa den ordentligt, då är det ju lättare att avgöra om du vill lägganer jobb o pengar på att fixa eller leta upp en annan kaross.

Sugga är ju uppseendeväckande original men denna är ju snäppet värrePDT_Armataz_02_03.gif

 

Mvh/Mikael

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant att det finns de som köper originalbilar och sedan kastar ut motor/låda för att skapa sig ett "träskmonster" samtidigt som det finns de som funderar på att återställa en förvrängd skapelse till original...

Nej - enligt min uppfattning inte värt besväret så länge det finns originalbilar att hitta.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker absolut du ska satsa på den och behålla det stuket som är på den. Den var ju häftig, ser lite ut som en FORD -37:a..

 

Och du behöver ju inte klä skott för att nån tidigare ägare har satt kapen i den och "förädlat" den.

 

SKREV OBELIX
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker den är snygg som business cupe kanske ännu  fräckare om du sätter dit en svärmorslucka

 

Kan bara hålla med. En svärmorslucka bakpå skulle se riktigt kul ut PDT_Armataz_02_11.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

Ja 25 papp för ett sådant objekt är väll inte fel .

Den går ju att köra och renovernig kan ju vänta, samla på dej delar och använd den under tiden, tror inte den kommer sjunka allt för mycket i värde om den används lite PDT_Armataz_02_23.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

eftersom den ändå är förstörd så varför inte göra en snygg stepside av den, en fördel är ju att motorbyte redan är gjort. 

blir kul att se vad som händer med den. 

Hittade inte annonsen…

Några orsaker:

  • Varan är redan såld och/eller annonsören har tagit bort annonsen.
  • Kontrollera länken. Om du klickade på länken i ett mejl, kontrollera att länken inte kapats.
  • Om du just lagt in eller ändrat den här annonsen, kom ihåg att det kan dröja en halvtimme innan den visas.

Till förstasidan

eile2010-12-21 21:47:20
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...