Gå till innehåll

Militärfordonsträff, Borås


Gäst monkysa

Rekommendera Poster

Gäst VOLVO C202

Hej detta låter intressant men var ligger detta jag som inte har så mycket erfarenhet kan kanske någon klistra in en länk till Eniro eller något  PDT_Armataz_02_02.gif  

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Gäst volvorobban86
Bra att en riktig bil ska komma i alla fall bra volvorobban86 PDT_Armataz_02_01.gif

 

ni kanske kan räkna med mig att jag kommer men det blir utan AT-valpen i så fall PDT_Armataz_02_06.gif

 

 

hehe ska väl bara få ihop åbäket förstPDT_Armataz_02_03.gif

mycket annat som flickvän' date=' hus, normalbil har en liten tendens att komma i mellan tyvärr[img']smileys/PDT_Armataz_02_06.gif[/img]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

O det nu måste vara Volvo och ha fyrhjulsdrift  ' date=' går denhär då?[img']smileys/PDT_Armataz_02_11.gif[/img]

061222_152133.jpg

Det får INTE komma ENBART volvo, jag vill se massa annat kul :D Men om den är grön så e de ju ett plus ;) För när den är gul, så är det ju en maskin... måla den grön, då blir det en militärfordonsmaskin typ PDT_Armataz_02_02.gif 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Gäst volvorobban86
Bara två månader kvar.

MVH Palme

 

nu lugnar vi ner oss!!! motor står ju i en annan del av boråstrakten juPDT_Armataz_02_08.gif hur i hela världen ska jag hinna, haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

Kanske man skall försöka komma ner på dettta, Det börjar bli dags att komma med rätt bil ner till Borås nu.

Skall lägga in om dispance för att få åka ner PDT_Armataz_02_30.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Mikael S
begränsad för de med fordon över 3' date='5 tons tjänstevikt. [/quote']

 

Hur stort område har man att köra på med tunga fordon då?

Så det är lönt att dra dit nått på band menar jag...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst volvorobban86
Två månader!! PanikPDT_Armataz_02_18.gif Jag har ju inte lagat rosten på Alvisen änPDT_Armataz_02_19.gif Måste man bada? Brrrrr!!!!!PDT_Armataz_02_20.gif Huutter' date=',,,,,Huuutter.[/quote']

 

 

hehe dykardräkt kanske? PDT_Armataz_02_40.gif haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst monkysa
begränsad för de med fordon över 3' date='5 tons tjänstevikt. [/quote']

 

Hur stort område har man att köra på med tunga fordon då?

Så det är lönt att dra dit nått på band menar jag...

Det är just därför man ska föranmäla sig om man har ett större fordon. Även om man inte är säker på att man ska åka dit. Har fått in två anmälningar än så länge, lite knapert, för vet det finns flera tunga fordon i trakterna.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...