Gå till innehåll

Målningar


Gäst Spettan

Rekommendera Poster

Gäst Spettan

Hej!

 

Jag är en tjej snart 14 år. Jag är dotter till Humlegaard. Jag är väldigt intresserad av olika sorters fordon. Mest gillar jag gröna lastbilar och terrängbilar.  Jag är väldigt förtjust i våra lastbilar vi har och ska snart köpa en valp och bygga om till a-traktor. När jag var sex år så började jag meka med pappas tgb 1111. Ska hjälpa pappa med att göra iordning våran sugga vi har köpt.

 

Jag har börjat måla lite fordon, här är ett exempel:

 

suggafrg.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PDT_Armataz_02_30.gif Fantastiskt bra målningar du har gjort. Du har en mycket säker känsla både för form och färg och därtill behärskar du tekniken att måla. Vi vill gärna se mer. Kanske en utställning på en militärbilsträff?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bara Måste lägga in en bild av spettan tagen för 7 år sedan:119_1951-1.jpg

 

 

 

 

Det där är sannerligen korrekt fostran för ett barn! Om fler föräldrar insåg detta skulle vi inte se en massa otyg på stan om nätterna.

 

 

 

PDT_Armataz_02_43.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Spettan

nu har jag börjat på nästa fordon vilket är en java motorcykel. har gått lite trögt nu på sistonde men jag ska skärpa migPDT_Armataz_02_30.gifmåste köpa nya målargrejer så att jag kan måla överhuvudtaget.men snart ska jag måla en tgb30PDT_Armataz_02_02.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...