Gå till innehåll

[Förslag] Ortsnamn i profilen


Gäst niklas

Rekommendera Poster

Ett litet förslag. Det vore trevligt om man kunde ange bostadsort i sin profil så man ser var i landet folk bor när man tittar till vänster om deras inlägg. Nu kan man bara se vilket land de kommer ifrån. Vore kul att se om man har några likasinnade i samma stad till exempel PDT_Armataz_02_02.gif

 

Kan detta vara intressant? Går det att lösa rent tekniskt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra ide. Annars kan man skriva till det under.

 

Bra förslag Niklas, men jag skriver in ortsnamnet i Signature raden som Johan11 föreslår, det är lite enklare att genomföra.

 

 

Mvh  Rune M
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vafan hur gör man;/

 

Högst upp på denna sidan går du in på Settings sedan fortsätter du på Edit Profile.

Nu kommer du till Registration Details' date=' gå ner på den sidan till[u'] Signatur[/u] raden och där kan du skriva in den information vill visa oss andra på forumet

 

Mvh Rune M
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Till det tekniska så är det inte något enormt stort problem. Så det kan jag fixa. Jag skall säga till när det är lagt in så att ni kan gå in och uppdatera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

Jag tror att det har framgått under mina inlägg hela tiden, men som post ort heter det Åmotsbruk, Åmot av att två fina åar rinner i hop här och det är en gammal bruksort, (ÖRING OCH HARR ÅAR) PDT_Armataz_02_44.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...