Gå till innehåll

SKRIVBORD


Gäst OBELIX

Rekommendera Poster

Nu har jag sådär tråkigt igen..

 

Satt och tittade genom lite bilder för att byta skrivbord. Har haft samma bild i ett år nu och tycker den är läcker! Men tips mottages tacksamt på nya sköna motiv? Om nu nån skulle gilla den bilden jag haft så kommer den här, Det är en målning av en svensk konstnär som heter Alfredsson.

 

UFO_jakt.JPG

 

Törs ni visa vad ni har på era skrivbord???

 

SKREV OBELIX

 

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här kommer mitt skrivbord.

En gammel svensk märr, tillfixad i ett hemmagarage och som åker skiten av mer extrema bilar. Tror det var buntbandet som håller luftfiltret som gjorde att jag föll för den PDT_Armataz_02_11.gif

 

pujen2t.JPG

 

Chrille2011-02-18 22:13:51

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag letar efter en bild på en Australien-specad Scania T142-dragare. Men allt jag hittat är en liten, liten bild (och en massa på den som plastmodell i 1:24, men det ska ju vara en riktig) Någon som sett en större bild av den på nätet?

 

30sws37.jpg

/Anders

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är min. Haft den ett tag nu. Är från borås våren -09

P4180466_704x528.jpg

 

Blir dock lite sämre kvalite när man förminskar, men de kvittar ju :) den stora e lite väl stor hehe godnatt.
monkysa2011-02-20 02:58:33
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...