Gå till innehåll

TL12 Frågor


Gäst SGT.TROUBLE

Rekommendera Poster

Gäst SGT.TROUBLE

Halloj,har fått veta om ett avstannat objekt,en halvdålig 912 som påbörjats ombyggnad till en TL12.det jag nu har frågor om är,kan man få tag på bilder nånstans på bakvagnsupphägningen.då jag är sugen på att fölfölja detta objekt.vad jag vet än så länge är att 2:a å 3:e axel är bortplockad och ramen är kapad en bit.alla orginal prylar skulle finnas men eftersom den redan är kapad känns det som en orginalbil är ur världen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst skåne

Det verkar som ett kul projekt. Axelavstånden står på ritningarna.

TL 12                                                                                                      TL 22

tl_2.jpg          tl_4.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Gäst SGT.TROUBLE

Nu är pärlan hemtagen.hmmm va jobb man skaffat sig.tidigare ägare har försökt laga rost men d har inte gått bra kan jag lova.hytten var avlyft å fronten borta.så nu i veckan skall det rost lagas sen ska hytten på igen.har kollat runt lite och var axelavståndet på tl12 2,65m bakhjulet hamnar väldigt nära inpå hytten känns det som eller så kommer allt se ok ut när allt är på plats.detta skall bi min leksak i så nära orginal look jag kan bygga.bilder kommer inom kort

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...