Gå till innehåll

Städar i Köp & Sälj annonser


Gäst Andreas.E

Rekommendera Poster

Gäst Andreas.E

Jag kommer i nästa vecka att städa inne på området "Köp & Sälj". 

Det gör vi av många orsaker. För det första önskar vi aktuella annonser i spalten (Jo jag vet att det finns folk som har annonser från 2010 som fortfarande är aktuella.) Men dessa drunknar i nyare annonser. Det andra går på hastigheten till forumet. Kan vi minska ner i någon spalt så hjälper det på farten också.

Annonser äldre än 01.08.2010 kommer att tas bort från forumet. 

Till sist PDT_Armataz_02_03.gif Det är många av er som är väldigt duktiga med att ändra rubriken på era annonser när handeln är avslutad. Märker du annonsen med exempel "Ta bort" "Köpt" "Såld" så är det enklare för oss att städa med jämna mellanrum.

Andreas.E2011-03-30 20:36:32

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E
Eller att den som har lagt in annonsen också kan radera den' date=' när som helst.[/quote']

För att hålla ett öga på vad som postas på det området så har vi tagit bort den möjligheten.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Till info: 

Det är inte ett stort arbete för oss på Terrängbil.net. Sjävla jobben tar 3-4minuter. Men genom att märka annonser som inte längre är aktuella hjälper flera och inte bara oss PDT_Armataz_02_26.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Bajon1
Eller att den som har lagt in annonsen också kan radera den' date=' när som helst.[/quote']

För att hålla ett öga på vad som postas på det området så har vi tagit bort den möjligheten.

Jasså?
Jag var nyss inne och kollade mina gamla inlägg i köp & sälj och hittade ett par gamla köpesannonser som jag raderade.
Så visst kan man själv radera sina annonser.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Gäst H.Hansen

Om ni som lagt in annonser ser att de ligger kvar men är inaktuella, 

Gå gärna in och ändra i rubriken och skriv inaktuell eller liknade efter, så blir det lite lättare att hålla efter den delen för oss

Tackar på förhand PDT_Armataz_02_39.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...