Gå till innehåll

Nu har jag blivit ägare till en 20-bil


Gäst Hakanaxs

Rekommendera Poster

Gäst christer_tgb

Hej Håkan

 

Så lätt det blir fel.

Det var till Monkysa jag avsåg att ställa frågan, då han sade sig ha bytt pluggar. :-)

 

Mvh,

Christer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst monkysa
Hej Håkan

 

Så lätt det blir fel.

Det var till Monkysa jag avsåg att ställa frågan' date=' då han sade sig ha bytt pluggar. :-)

 

Mvh,

Christer[/quote']

 
Vet inte riktigt var mina pluggar kommer ifrån, då de inte köptes nya i nutid. men nya vart dom, fast endå gamla, ja, du förstår hur jag menar.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Gäst Hakanaxs

Idag var det dags för registrerings- och kontrollbesiktning i Kinna.

PDT_Armataz_02_11.gif

 

IMG_0111_680x510.jpg

Som jag har förstått av andras beskrivningar av besiktning av dessa bilar så är det inte bara den som besiktigar bilen som tycker det är intressant.

Allt gick bra, det ända han påpekade var sprickorna i däcken, men skrev inget om det i protokollet.

 

Så nu behöver jag bara vänta på att skyltarna skall komma.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Dkadventurer
Idag var det dags för registrerings- och kontrollbesiktning i Kinna.

PDT_Armataz_02_11.gif

 

Som jag har förstått av andras beskrivningar av besiktning av dessa bilar så är det inte bara den som besiktigar bilen som tycker det är intressant.

Allt gick bra' date=' det ända han påpekade var sprickorna i däcken, men skrev inget om det i protokollet.

 

Så nu behöver jag bara vänta på att skyltarna skall komma.

 

 
[/quote']

Ham der synede min spurgte " hvad vil du dog bruge det gamle lort til ?"   han talte tydeligvis i hvilelse grundet han skulle syne så mægtigt et køretøj ;)

Håber det gik godt :D
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Mikkel Riber

Da jeg var forbi til et "pre-syn" hos min synsmand, så turde han ikke sætte sig op i den og køre :-)

 

Først da den skulle synes, og han blev nødt til det kom han op ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 years later...
  • 4 months later...

Har varit orolig för min bränsleförbrukning under en tid då bilen dragit ca 4 liter milen men efter helgens besök på Oll-fortet så känner jag mig lugnare. 16 mil och 37 liter gör 2,3 liter milen. Trodde att jag hade ett större problem men det beror säkert på att de sträckor jag kör hemomkring inte värmer alla växellådor helt.

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...