Gå till innehåll

Fel på del av forumet?


Gäst petewedi

Rekommendera Poster

Gäst petewedi

Verkar inte gå att ändra sin profil:

 

Server Error in Forum Application

An error has occurred while writing to the database.

Please contact the forum administrator.

 

Support Error Code:- err_SQLServer_update_USR

File Name:- register.asp

 

Error details:-

Microsoft OLE DB Provider for SQL Server

The UPDATE statement conflicted with the CHECK constraint "SSMA_CC$tblAuthor$Gender$disallow_zero_length". The conflict occurred in database "terrangb", table "dbo.tblAuthor", column 'Gender'.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ryden

$disallow_zero_length".   column 'Gender'.

LMFAO!!!

PDT_Armataz_02_07.gifPDT_Armataz_02_07.gifPDT_Armataz_02_07.gif

Petewedis mandom är för liten!!!!!!

 

Ja jävlar vad roligt!

Tur att det är fredag...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst petewedi

$disallow_zero_length".   column 'Gender'.

LMFAO!!!

PDT_Armataz_02_07.gifPDT_Armataz_02_07.gifPDT_Armataz_02_07.gif

Petewedis mandom är för liten!!!!!!

 

Ja jävlar vad roligt!

Tur att det är fredag...

 

Jag kanske måste skaffa en större bil?! Det här med att ändra signaturen kanske är ett kännt problem bland 30/40-bilsägarna.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

Du kan inte ändra ditt registrerade profil namn, Om det är det du menar med att ändra signaturen.

Jag tror det måste till någon med Admin behörighet för att det skall kunna göras.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst petewedi

Nej, nej, det texten längst ner i varje post jag menar. Det kallas "signature" om man går in i "Edit profile" under "member control panel". Efter att man ändrat trycker man "update profile" men då börjar forumet komma med oförskämdheter om zero_lenght som nån va inne på. PDT_Armataz_02_12.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Ake64

Fixat..........eller så här kommer man runt problemet. Det är tydligen en liten bug någonstans men den får Andreas ta tag i.

 

Problemet var inte att du försökte ändra signature utan att du försökte spara utan att tala om om du är "male" eller "female" på Gender. Det som var invalt för dig var "Private" och det köper tydligen inte databasen. Jag ändrade till "male" och nu funkar det.

 

mvh Åke

 

 

 

Ake642011-05-21 13:06:33

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Gäst Kalle LKPG

Tror jag har samma problem då jag ett par gånger försökt firra till en signatur. Vore kalas om jag oxå kunde få bli man eller kvinna:D

 

Tack på förhand!

 

MVH

Kalle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen
Fixat Kalle du är nu man PDT_Armataz_02_22.gif
  Men va fan!!!! så har alla andra slitit med värnplikt o gröntjänst för att bli man' date=' så sitter du där o fibblar med knappar så är Kalle man  [img']http://forum.terrangbil.net/smileys/PDT_Armataz_02_13.gif[/img] attans orättvist  PDT_Armataz_02_10.gif

Ja vad tusan det gäller att hitta på knep' date=' mej kom de ju på att jag var Norsk och kastade ut ur FBU och Hemvärnet, så jag fick aldrig chansen att göra gröntjänst för att bli man. 
Provade att suga i mej massor av onyttigt för de gjorde de stora pojkarna när de skulle bli män, men int hjälpte de int, och så nu kom jag på att det bara var att fippla på några knappar, Ja att det skulle ta 41 år innan man kom på det [img']smileys/PDT_Armataz_02_05.gif[/img]
Men nu kanske även jag kan gå över från pojkusling till man PDT_Armataz_02_11.gif.
Men jag har ju skaffat stödhjul så jag har väl börjat gå i barndom igen redan PDT_Armataz_02_12.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...